חדשות    

יעקב פרנקל יהיה יו"ר Plus500

יעקב פרנקל

מינוי פרופסור יעקב פרנקל ליו"ר דירקטוריון Plus500 – פרנקל לשעבר נגיד בנק ישראל מונה ליו"ר זירת המסחר וההשקעות הנסחרת ברשימה הראשית (ה-Main Market) של הבורסה לניירות ערך של לונדון. המנוי דורש את אישור אסיפת בעלי המניות של החברה אשר צפויה להתכנס במהלך חודש מאי הקרוב. פרופסור פרנקל יחליף את יושבת ראש הדירקטוריון הנוכחית, Penny Judd.

פרופ' פרנקל הוא כלכלן בעל שם עולמי, נגיד בנק ישראל בין השנים 1991-2000, בעל ניסיון של מעל ל-40 שנים בתחום המאקרו כלכלה, במסגרתו הוביל וייעץ למוסדות פיננסים בינלאומים מהמובילים בעולם. פרופ' פרנקל הינו יו"ר "קבוצת השלושים" (G-30), הוא יו"ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, יו"ר הועדה המייעצת הגלובלית של Value Base ויו"ר מועצת המנהלים של Brainstorm Cell Therapeutics Inc (BCLI). פרופ' פרנקל כיהן עד לאחרונה כיו"ר JP Morgan Chase International, ובעברו היה היועץ הכלכלי הראשי ומנהל המחקר של קרן המטבע הבינלאומית. לפרופ’ פרנקל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני ודוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת שיקגו, בה כיהן כפרופ’ לכלכלה בינלאומית ועמד בראש הקתדרה על שם דיוויד רוקפלר.

Plus500 אשר מפתחת פלטפורמה למסחר בחוזי הפרשים (CFDs), הצהירה לאחרונה על חזון חדש ותכנית אסטרטגית אשר כוללת את התפתחותה וצמיחתה של החברה בשנים הקרובות מחברת טכנולוגיה אשר ממוקדת במוצר אחד בלבד, CFD, לכדי קבוצת פינטק גלובלית אשר תספק מגוון פתרונות ומוצרים פיננסים.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "אנו מתכבדים להודיע על מועמדותו של פרופסור יעקב פרנקל ליו"ר דירקטוריון החברה. לפרופסור פרנקל רקורד יוצא דופן ככלכלן בעל שם עולמי עם נסיון עשיר במסגרת תפקידיו הבכירים במוסדות פיננסיים בינלאומיים במגזר הפרטי והציבורי.  הצטרפותו הינה צעד משמעותי המבטא אמון בדרכה של החברה ואני בטוח כי הידע, הניסיון והמנהיגות שהוא מביא עמו יסייעו להגשמת חזון ההתרחבות שלנו אל עבר שווקים ומוצרים חדשים. אנו מאמינים שעם מינויו של פרופסור יעקב פרנקל ליו"ר דירקטוריון Plus500, החברה תמשיך לבסס את מעמדה כחברה חדשנית ופורצת דרך בסקטור הטכנולוגי פיננסי. כמו כן, ברצוני לנצל הזדמנות זאת ולהודות ל- Penny Judd, יו"ר הדירקטוריון היוצאת, ולאחל לה בהצלחה בהמשך דרכה."

פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר דירקטוריון Plus500 הנכנס מסר: "אני מודה ל-Plus500  על הבעת האמון וגאה בהזדמנות להתמנות לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה. החזון המבטיח של החברה להנגיש לקהל הרחב באופן פשוט ואוניברסלי את ההזדמנויות הטמונות בשווקים הפיננסים, ביחד עם הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית פרי פיתוחה של החברה, יאפשרו ל-Plus500  להרחיב את תחומי פעילותה ולהפוך לקבוצת פינטק גלובלית. אני מצפה להיכנס לתפקיד ולהוביל את הדירקטוריון המגוון והמוכשר של החברה, במטרה להבטיח כי פעילות החברה תמשיך להשיא ערך עבור בעלי המניות, העובדים, והשותפים העסקיים של החברה בעתיד."