חדשות    

יקון עולם-קנביט תפתח תוספי תזונה מבוססי קנאביס ופטריות

אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט – צילום: ראובן קפוצינסקי

מעודכן ל-08/2021

החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת אמברוזיה – סופהרב, והשתיים יחלו בפיילוט משותף שייערך במפעל "תיקון עולם"  וכולל מחקר, פיתוח, ייצור ושיווק המוצרים, אשר מיועדים לשוק הישראלי ולשוק האירופי הצומח בתחום

לראשונה בעולם – חברה ישראלית תפתח מוצרים המשלבים קנביס ופטריות: תיקון עולם-קנביט וחברת תוספי התזונה המובילה אמברוזיה – סופהרב, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בלעדי לפיתוח, ייצור ושיווק סדרת מוצרים יחודיים שישלבו רכיבי קנאביס עם רכיבי פטריות.

אמברוזה סופהרב היא יצרנית תוספי התזונה הגדולה בישראל, העוסקת בין היתר בייצור תוספי תזונה והיא המשווקת של תוספי התזונה "סולגאר" בישראל. תיקון עולם-קנביט מתכוונת להקצות לאמברוזיה סופהרב 4.98% מאחזקת המניות בהקצאה פרטית מהותית, בתמורה לכ-12 מיליון שקל לפי מחיר מניה של 5.26 שקל.

שיתוף הפעולה יתחיל כפיילוט, כאשר צוותי המחקר והפיתוח של הצדדים יפעלו במשותף לפיתוח המוצרים – לרבות שילוב רכיבי תוספי תזונה נוספים, כגון ויטמינים, מינרלים חומצות אמינו וצמחים.

עם חתימת ההסכם, יגישו החברות פנייה ליק"ר, על מנת לאשר את פעילות המחקר והניסוי בישראל.

שוק הפטריות, אשר צמח במזרח הרחוק, הגיע בשנים האחרונות גם לארצות הברית ולאירופה. מדובר בשוק בהתפתחות מואצת ומוערך במאות מיליוני דולרים. בתיקון עולם קנביט מכוונים כעת לייצוא לשוק האירופאי וכשהרגולציה תאפשר, גם לשוק הישראלי.

אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט, מסר: "אנחנו רואים את הכוח המשולב בין הידע המחקרי ויכולות המיצוי הקיימים אצלנו, לבין יכולות הפיתוח הייצור וההובלה של סופהרב בשוק תוספי התזונה בישראל  ובעולם כסינרגיה מושלמת. מדובר בשוק בעל פוטנציאל מכירה אדיר שכן, נוכחנו לראות ששוק הפטריות משגשג במזרח ונמצא בצמיחה בארצות הברית. הידע המחקרי שלנו בתחום הקנאביס הרפואי מביא ערך מוסף, ביצירת מוצר חדשני עם בשורה אמיתית למטופלים בעולם. אנו שמחים על החלטת אמברוזיה סופהרב להשקיע בחברה ומודים על האמון בדרך והחלטתם להשקיע השקעה אסטרטגית זו".

איתן מרקוביץ, מנכ"ל ובעלים של קבוצת "אמברוזיה סופהרב", אמר: "החיבור האסטרטגי של קבוצת אמברוזיה סופהרב עם תיקון עולם קנביט הינו פורץ דרך ויצוק את הערכים המוספים, המקצועיות והניסיון  שצברנו במשך 35 שנות פעילות לתוך עולמות חדשים של תוספי תזונה מבוססי קנאביס שיביאו בשורה חדשה לצרכנים בארץ ובעולם".

טיוטה: צו ייצוא חופשי להסדרת ייצוא קנביס