חדשות    

ירושלים חוזרת לבמות: מופעים יתקיימו תחת כיפת השמיים

מעודכן ל-06/2020

בחודשי הקיץ ייערכו בעיר אירועי תרבות רבים לכל המשפחה במחיר סמלי המופעים יתקיימו באוויר הפתוח ובאולמות קטנים ומספר המשתתפים יוגבל – בהתאם להנחיות

לאחר חודשים של קיפאון – עולם התרבות נפתח מחדש, גם בבירת ישראל. בתיאטרון ירושלים מציגים כעת את תוכנית החזרה לפעילות, שעליה עמלו בחודשים האחרונים, והיא כוללת שינויים והתאמות להנחיות משרד הבריאות לחזרה לשגרה בצל הנגיף.

על פי התוכנית, החל מסוף חודש יוני, בתאריכים 16.7.2020-28.6.2020, יתקיימו ברחבת תיאטרון ירושלים אירועים ומופעים לכל המשפחה תחת כיפת השמיים. התיאטרון, שמתמחה בהפקת פסטיבלים איכותיים, מקומיים ובינלאומיים, יצר תוכנית מגוונת עם תמהיל מדויק של קונצרטים, מופעים מוסיקליים ומופעי סטנד-אפ  לקהל בוגר והצגות תיאטרון לילדים. בהתחשב במצב הכלכלי הקשה שפקד משפחות רבות בעיר, הוחלט יחד עם עיריית ירושלים , קרן שרובר וקרן ירושלים, לגבות מחיר סמלי שנע בין 15-10 שקלים לכרטיס.

במסגרת מופעי הקיץ יוכלו באי התיאטרון ליהנות מהמופע החדש של נתן דטנר מופע הבידור של אודיה קורן, מופעי סטנדאפ של משה אשכנזי , דב נבון ויעל לבנטל, ערב מחווה לשירי תרצה אתר, מופע של סולני הקאמרטה הישראלית ועוד. כמו כן יתקיים מגוון של הצגות ילדים – ובהן רכבת המתנות וגברת כלום בביצוע תיאטרון הקרון, חנן הגנן בביצוע תיאטרון המדיטק ועוד הצגות רבות של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער ותיאטרון השעה הישראלי.

מנכ"לית תיאטרון ירושלים, יפעת צחי קיראל: "המטרה שהנחתה אותנו הייתה ליצור חוויה קלילה, משחררת ומאווררת, בשונה מחוויית הקורונה, תחת כיפת השמיים ובמזג האוויר הירושלמי הנעים. בנוסף לבחירת התוכן האיכותי והמגוון, שמנו בראש מעיינינו את בריאות ובטיחות הקהל. אנו קשובים להתפתחויות ונפעל בזהירות המתבקשת ולפי כל ההנחיות ונדייק את עצמנו ככל שיידרש. אנו מתכננים שכמות הקהל תהיה כ-250-200 אנשים בכל מופע, אך נתאימה במקרה הצורך.

"במתחם התיאטרון שישה אולמות שאנו נערכים לפתיחתם המחודשת, כמובן שערכנו חיטוי וניקיון יסודי. תחילה נפעיל את האולמות הקטנים עם מפגשי תרבות וסרטי קולנוע ואט אט נגדיל את היקף הפעילות והמשתתפים בהתאם להנחיות. אנו מקווים שהרעיון להוציא את התוכן לרחבה החיצונית שהוקמה במיוחד לאירועים אלו תחזיר את הקהל בנעימות ורכות למתחם התיאטרון".

מופעי אחר הצהריים לילדים ולכל המשפחה יתקיימו בשעה 17:00 והמופעים לקהל הבוגר יתחילו בשעה 20:30.  עלות: מופעי אחר הצהריים – 10 שקלים , מופעי ערב 15 שקלים.  הזמנת כרטיסים דרך אתר התיאטרון.

סימנים של התאוששות: 70 אחוז מהחברות חזרו לגייס עובדים