חדשות    

ישראכרט: הדירקטוריון אישר את מינוי רן עוז למנכ״ל הבא של הקבוצה

כרטיס ישראכרט מקומי
מעודכן ל-07/2021

עוז (54) שמכהן כמנכ״ל חברת מגדל ביטוח נבחר פה אחד ■ הוא יחליף בתפקיד את ד"ר רון וקסלר, שפורש בתום כהונה בת 6 שנים

דירקטוריון קבוצת ישראכרט אישר היום פה אחד את המלצת ועדת האיתור של הדירקטוריון, ובחר ברן עוז להיות מנכ״ל קבוצת ישראכרט הבא.

עוז יחליף בתפקיד את ד"ר רון וקסלר, אשר הודיע לפני כחודש על פרישתו מהתפקיד לאחר שהשלים כהונה של כ-6 שנים כמנכ״ל הקבוצה.

רן עוז, בן 54, הינו בעל תואר MBA בכלכלה ומנהל עסקים ותואר BA בכלכלה וראיית חשבון, מהאוניברסיטה העברית בירושלים, והוא בעל רישיון רו״ח.

בשנתיים האחרונות הוא מכהן כמנכ״ל חברת מגדל ביטוח. לרן עוז היכרות עמוקה עם תחום כרטיסי האשראי, מעת שכיהן כיו״ר כאל (2017-2019) ודירקטור בישראכרט (2009-2014). בין שאר תפקידיו בעבר, כיהן גם כראש חטיבת שווקים פיננסיים בבנק דיסקונט, שותף בקרן ויולה ומשנה למנכ״ל וסמנכ״ל הכספים בקבוצת בזק.

דירקטוריון החברה, ויו״ר הדירקטוריון, תמר יסעור, הביעו תמימות דעים לגבי התאמתו של עוז לחברה ולגבי התמודדותו עם האתגרים המצפים לו כמנכ״ל ישראכרט.

תמר יסעור יו"ר ישראכרט: ״רון הביא את ישראכרט להישגים רבים בתקופתו כמנכ״ל ועמד היטב בכל האתגרים שבפניהם ניצב, והוא משאיר לרן עוז חברה במצב מצוין.

לרן מצפים אתגרים תחרותיים וטכנולוגיים רבים, ועל סמך ניסיונו הרב, אני משוכנעת שיידע להצעיד את החברה במסלול הנכון, כדי לשמר את מעמדה כמובילה בשוק ובעולם החדש, כחברה המתקדמת ביותר בתחום וכבעלת השירות הטוב ביותר ללקוחות״.

רן עוז ייכנס לתפקידו לאחר קבלת אישור בנק ישראל וביצוע חפיפה מסודרת עם המנכ״ל היוצא, רון וקסלר.

חברת ישראכרט הקשתה על לקוחות לעזוב – ונקנסה