ישראכרט נפרדת מיס פלאנט ורב חן ב-1+1
חדשות    

ישראכרט נפרדת מיס פלאנט ורב חן ב-1+1

כרטיס ישראכרט מקומי

לאחר שש שנים החברות נפרדות זו מזו. ההטבה תעבור לגלובוס מקס

בשש השנים האחרונות אחד ממבצעי הדגל של חברת ישראכרט היה מבצע 1+1 על כרטיסי קולנוע ביס פלאנט ורב חן, אבל כעת היא מפסיקה.במקום ההטבה תינתן לגלובוס מקס. אלא שמדובר בפגיעה בתושבי הערים שאין בהן מתחם הקולנוע של גלובוס מקס, ובראשן תל אביב.

באתר האינטרנט של רב חן נכתב כי: "לצערנו חברת ישראכרט בחרה להפסיק את מתן הטבת הקולנוע ברשתות יס פלאנט ורב חן. במידה ויש ברשותכם קוד הטבה שטרם מומש ועדיין בתוקף תוכלו לממשו בהתאם לתנאי ההטבה ולא יאוחר מ-31 בינואר 2019".

לקוחות ישראכרט שהצטרפו לתוכנית המסלולים של ישראכרט  היו זכאים לקבל עד השינוי כרטיס רגיל אחד במחיר רגיל בקופות הקולנוע של רב חן ויס פלאנט (בסך 40 שקל) בכל ימות השבוע, כולל סופ"ש וחגים וכרטיס נוסף (לאותו הסרט ובאותו מועד כמו הכרטיס הראשון) בחינם.

בכל שבועי היה אפשר להוריד קופון אחד עד גמר המלאי (אם המלאי נגמר באותו היום, ניתן לרכוש כרטיס ביום אחר) שהיה תקף לאותו חודש. המחירים הם 44 שקל לכרטיס שנרכש באינטרנט ו-40 שקל לכרטיס שנרכש בקופה, אבל בכרטיס אונליין הלקוחות נדרשים לשלם עמלה של 4 שקלים, ובמבצע 1+1 הם נדרשים לשלם עמלה כפולה ל – סך הכל 48 שקל. המבצע תקף גם בשדרוגים (למשל בסרטי תלת ממד).

כעת, יס פלאנט מציעה מבצע דומה רק עבור לקוחות אמריקן אקספרס ודיינרס קלאב, אלא שמספר הלקוחות שלהם קטן בהרבה ממספר לקוחות ישראכרט.

בסינמה סיטי ניתנות הטבות דומות ללקוחות לאומי קארד, אמריקן אקספרס, לקוחות עסקיים – כאל ומאסטר קארד כאל. גם בקולנוע לב יש הטבה דומה למי , שצובר 290 נקודות באמריקן אקספרס. בגלובוס מקס יש הטבה כזאת גם ללקוחות לאומי קארד ואמריקן אקספרס וכעת גם ישראכרט נכנסת לתמונה)

אז מה גרם לפירוד?  החוזה של ישראכרט ותיאטראות ישראל היה יציב במשך שנים, למרות שנפתח בכל שנה מחדש. אבל השנה היו  חילוקי דעות בין החברות על התנאים המסחריים, אחרי שישראכרט דרשה לשנות את התנאים באופן משמעותי והמו"מ לא התגבש לכן הוחלט לראשונה מאז 2013 לבטל את ההטבה.

מישראכרט נמסר בתגובה: "מעת לעת ישראכרט מרעננת את תכנית ההטבות שלה במטרה להעניק ערך מיטבי ללקוחות"

מיס פלאנט ורב חן נמסר:"לצערנו חברת ישראכרט בחרה להפסיק את מתן הטבת הקולנוע ברשתות יס פלאנט ורב חן. ניתן להתעדכן באתר החברה ברשימת המבצעים, ההנחות וההטבות המעודכנת".

הפיקוח על הבנקים התעורר? דרש מישראכרט להוריד קמפיין פרסומי שדוחף הלוואות לציבור

לקוחות ישראכרט, עבור הנחה בעמלה תשלמו יותר