מדריכי כרטיסי אשראי    

ישראכרט – כרטיס מקומי לחברי מועדון שפע מכבי

כרטיס שפע מכבי - ישראכרט

כרטיס ישראכרט שפע מיועד לחברי קופת החולים מכבי שירותי בריאות ולעובדים של קבוצת מכבי. הכרטיס מגיע במספר גרסאות, כאשר בסקירה הנוכחית נתייחס לכרטיס המקומי המיועד לשימוש בגבולות ישראל בלבד. הדבר הראשון שצריך לדעת על הכרטיס הוא שהשימוש בו כרוך בדמי כרטיס, אך מנגד ניתן פטור מדמי הכרטיס בשנתיים הראשונות. ישראכרט מציעה אפשרות להזמין כרטיס אשראי חדש, שיכלול על גביו את לוגו המועדון, או לחלופין לבצע שיוך של כרטיס אשראי חדש למועדון.

כרטיס ישראכרט מועדון שפע מספק הנחות והטבות ברשתות שיווק ובבתי עסק ברחבי ישראל, בין אם כחלק מהכרטיס עצמו ובין אם כתוצאה מהשתייכות למועדון שפע. בין היתר ניתן להצביע על הנחות אוטומטיות בגובה של 0.5-20% במעמד החיוב (יש לציין שרוב ההנחות קרובות יותר לרב התחתון, עד 5%). מועדון שפע מעניק הנחות והטבות על שירותים, מוצרים ואטרקציות בישראל ומחוצה לה.

בעלי הכרטיס יכולים להצטרף לתכנית המסלולים של ישראכרט ולקבל הטבות נוספות, על פי המדיניות באתר החבר. שירות אחר שמוצע הוא קבלת הודעות SMS למכשיר הטלפון על עסקאות הנעשות בכרטיס, אישור עסקאות מעל סכום שמגדיר משתמש, הודעה על סכום החיוב הכולל. השירות אינו כרוך בתשלום בנקודת הזמן הנוכחית, אבל כמובן שאנחנו ממליצים לכם לבדוק אחת למספר חודשים שהמצב נשאר כך.

רשימת ההטבות בכרטיס ישראכרט לחברי מועדון שפע אמנם קיימת, אבל מצומצת ביחס לגרסאות אחרות של הכרטיס (שיהיו יקרות יותר מבחינת דמי הכרטיס לאחר השנתיים של הפטור). כך לדוגמא באמצעות הכרטיס המקומי לא ניתן לקבל ביטוח נסיעות חינם ללא תשלום. מי שרוצה לטוס לחו"ל ולהשתמש בכרטיס אשראי יצטרך בכל מקרה כרטיס בינלאומי.

למה חשוב לשים לב?

זה אמנם מפתה להחזיק כמה שיותר כרטיסי אשראי כיום, בגלל האפשרות לשמור על מסגרות אשראי שונות וגם רשימת ההטבות של הכרטיסים. אנחנו ממליצים עם זאת לנסות להגיע למצב בו משתמשים בכמה שפחות כרטיסים. כרטיס ישראכרט המקומי של מועדון שפע לא בהכרח יוכל לשרת את אלה המחפשים כרטיס בודד, מכיוון שהשימוש בו מוגבל לגבולות ישראל בלבד.

אנחנו ממליצים, בכל כרטיס אשראי שמקבלים, לעקוב אחר החיובים והתנאים. לפעמים דברים משתנים – לפעמים לרעתנו – מבלי שאנחנו שמים לב.

מידע נוסף על הכרטיס תוכלו לקרוא באתר ישראכרט, בכתובת הבאה.