יש לכם חובות? אם תתעלמו, הם לא ייעלמו.
תוכן ממומן    

יש לכם חובות? אם תתעלמו, הם לא ייעלמו.

עו"ד עמירם אלקובי

משבר הקורונה ממשיך להכות בעוצמה במשק ובעלי עסקים ושכירים רבים מתקשים לחזור לשגרה ולצמיחה הכלכלית. אם גם אתם מרגישים שאתם מתחילים לשקוע בחובות, אל תחכו למחר!

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי נולד בשבילכם וזה הזמן להיעזר בו.

צברתם חובות? מסתבר שאתם לא לבד

המקרה של גלית ורוני, זוג נשוי עם 3 ילדים, כלב ומשכנתא, הוא הסיפור של התקופה בה אנו חיים, בה מגפה עולמית שמסרבת להרפות, מובילה להתדרדרות כלכלית בקרב משפחות רבות.

גלית היא שכירה בחברת יבוא ואילו לרוני יש עסק עצמאי בתחום ההגברה והתאורה. עד משבר הקורונה שני בני הזוג השתכרו יפה והצליחו לשמור על רמת חיים טובה. בחודש מרץ 2020 הכול החל להשתנות. תוך זמן קצר גלית הוצאה לחל"ת והעסק של רוני נפגע קשות, כתוצאה מביטול מסיבי של אירועים ומופעים.

עד מהרה, בני הזוג מיצו את מעט החסכונות שהיו להם ואת העזרה הכלכלית מההורים הגמלאים והחלו לקחת הלוואות מהבנק, מחברת האשראי ומגורמים חוץ בנקאיים נוספים, אשר שמחו להעניק הלוואות לכל דורש. החובות הצטברו והלכו, עד שהגיעו למאות אלפי שקלים.

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי – הדרך שלכם להתחיל מחדש

גלית ורוני הם דוגמה מצוינת לזוגות ולבעלי עסקים שאנו מלווים במשרד עורכי הדין עמירם אלקובי, אשר נפגעו קשות ממשבר הקורונה ונקלעו לחובות רבים. לצערנו, הקורונה לא הולכת לשום מקום ומשפחות רבות ממשיכות לצבור חובות כבדים אשר מסכנים את עתידן הכלכלי. לשמחתנו, גלית ורוני היו מספיק ערניים כדי לזהות את המערבולת בה הם נמצאים ופנו לעזרתנו, רגע לפני שהחלו להגיע אליהם מכתבי אזהרה לקראת עיקולים ותביעות משפטיות.

עו"ד מנוסה בחדלות פירעון – הצעד הראשון לעתיד כלכלי ורוד

עד מהרה, התחלנו בתהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, אשר סיפק לגלית ורוני הגנה מיידית מצבירת ריביות, מעיקולי משכורות, מהגבלות בחשבון הבנק ומצרות נוספות.

במסגרת ההליך, הקפאנו את הריביות הכבדות שחלו על הזוג, ריכזנו את כלל התשלומים לתשלום אחד, יצרנו הסדר נוח עם רשויות המס באופן שהגדיר את יכולת ההחזר של גלית ורוני ב – 4 השנים הקרובות לסכום שהם יכולים לחיות איתו בשלום. בתום התקופה, בני הזוג צפויים לקבל הפטר מהחובות שצברו ולפתוח דף חדש בחייהם הכלכליים.

החובות שלכם "גדולים עליכם"? פנו עכשיו לעו"ד מנוסה בחדלות פירעון

המקרה של גלית ורוני ממחיש שגם אם צברתם חובות כבדים, תמיד יש מוצא. הכול מתחיל במודעות האישית שלכם לגודל הבעיה הניצבת מולכם ובנכונות האמיתית שלכם לפתור אותה אחת ולתמיד.

עם זאת, חשוב לזכור שניהול הליך של חדלות פירעון הוא עניין לעורכי דין המנוסים בתחום. כאן, במשרד עורכי הדין עמירם אלקובי, נפעל לצמצום החובות ולהפחתת ההחזר החודשי, באופן שגם בזמן ההליך תוכלו לשמור על רמת חיים מכובדת שתאפשר את השיקום הכלכלי המיוחל.

גם אתם רוצים להסדיר את החובות שצברתם ולפתוח דף כלכלי חדש?

אנחנו, במשרד עמירם אלקובי ושות' נמצאים כאן בשבילכם.