חדשות    

כחלון הפאתטי – עכשיו הוא תוקף את העיתונאים

שר האוצר משה כחלון, העלה סרטון וידאו פאתטי לעמוד הפייסבוק שלו. כחלון תוקף את העיתונאים והתקשורת, טוען העיתונאים מגויסיים, וטוען שהם נלחמים נגדו ונגד הזוגות הצעירים. כחלון טוען שמי שכותב – אכזבה לכחלון הוא מגוייס ונגד הזוגות הצעירים ונגד התוכנית – מחיר למשתכן. מה הקשר כחלון? אתה יודע שבין המאוכזבים ממך יש הרבה זוגות צעירים? אוללי תנסה להקשיב לסביבה, גם ליועצים מסביב – לא כל מי שחושב אחרת ממך הוא אינטרסנט, מושחת, מגוייס. תתפלא – אתה לא יודע הכל ובטח שאתה לא מהחכמים בתקופתנו.

התקשורת פשוט הבינה שאתה מזיק לזוגות הצעירים, התוכנית שלך על מחיר למשתכן היא עקומה ולא מספקת. אתה זה לא הזוגות הצעירים. התקשורת רוצה שמחירי הדירות באמת יירדו. אתה רוצה מנדטים מהזוגות הצעירים. רוצה? סבבה, תתאמץ בשביל זה – לא דרך סיסמאות מביכות, שמראות בעיקר שכחלון או כותב הנאומים שלו, לא ממש בחורים אינטיליגנטים. גם לא דרך תוכנית סוליסטית שהקשר בינה לבין ירידה איכותית ואמיתית במחירים הוא קלוש. מחיר למשתכן היא אירוע חד פעמי (ארוך) שעוזר לחלק מהציבור, בעוד חלק אחר לחא משתתף במשחק. ושהמשחק ייגמר – מה יקרה אז כחלון?

כחלון מבקר את התקשורת שמעזה לטעון שמחירי הדירות לא יורדים באמת – מה לעשות, זה נכון. מה לעשות שמדד מחירי הדירות מגוחך ומודד בצורה עקומה את שוק הדירות. מה לעשות שמחיר למשתכן עוזרת בעיקר במקומות שבהם יש פרויקטים – הרי שבונים אלפי דירות בעפולה ונהריה, משפיעים שם על המחירים. כחלון בקושי תקף את אזור המרכז – למה? לא ברור.

תוכנית חלקית, שר אוצר לא אינטיליגנטי הם מתכון ברור לאסון. נקווה שמישהו יסביר לו שהוא צריך לתת פתרון אמיתי לשוק הדירות – יותר פועלים, לשחרר קרקעות, ושמישהו

והנה דברי האינטיליגנט – "לבוא ולהגיד אכזבה לכחלון, מכה לכחלון זה כל כך עקום, זה  כל כך מטופש. מה זה אכזבה לכחלון? זה אכזבה לזוגות הצעירים. התקשורת, עיתונים מסוימים שפועלים נגדנו כי לא מתאים להם המצב, הם מגוייסים, שמים אותי במרכז, אבל אני לא העניין. מה זה משנה מי זה. יש  50 אלף זוגות צעירים, עוד שבוע יהיו 55 אלף זוגות צעירים, אז את מי הם תוקפים – אותי?…"