תוכן ממומן    

כיצד משיגים את הצעת המחיר הכי טובה לביטוח רכב?

depositphotos

התהליך לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב הוא די פשוט, נכנסים לאתר, ממלאים את הפרטים ומחכים להצעת מחיר. אם גם אתם פועלים ככה אז יש לנו חדשות בשבילכם – אתם מפסידים מאות שקלים בשנה. כדי להבטיח שתקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר עליכם להשקיע יותר זמן מאשר הצעת ביטוח רגילה, אך הפער משמעותי מאוד. הנה התהליך לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב.

אתר להשוואת מחירים

יש עליכם דף ועט? אם לא, זה הזמן להביא אותם. כדאי שתלמדו כלל – לא משנה מה אתם רוכשים, כאשר יש תחרות גדולה בין הספקים, תמיד תפנו לאתר ניטרלי להשוואת מחירים. כנסו לאתר להשוואת מחירים לביטוח הרכב ומלאו את הפרטים שלכם. כעת מופיעים מולכם מספר לא מבוטל של חברות ביטוח המציעות את שירותן במחירים שונים.

מיקוד

לאחר שקיבלתם את כל הצעות המחיר, תוכלו למקד את הבחירה שלכם וכך לצמצם את האפשרויות העומדות בפניכם. רוב החברות מציעות מסלולים שונים עבור ביטוח רכב, יש מגוון רחב של מסלולים ועליכם לבחור את המסלול המתאים לכם. יש חברות המציעות ביטוחים לשומרי שבת, לנהגים זהירים ועוד. יש חשיבות רבה בבחירת מסלול, כיוון שהוא אוטומטית מוזיל את עלות ביטוח הרכב.

בחירת חברת ביטוח

יש מולכם כרגע את כל האפשרויות המתאימות לכם, ההמלצה היא לצמצם למקסימום חמש חברות ביטוח פוטנציאליות אצלן תרצו לבטח את הרכב. כעת למעשה יש לכם קלף מיקוח, קיבלתם הצעת מחיר בסיסית מכל אחת מחמש החברות. סביר להניח שלא כל המחירים זהים, עליכם להרים את הטלפון ולהתקשר לכל אחת מהחברות ולשאול אם יש להן הצעת מחיר לביטוח רכב יותר טובה מאשר מה שקיבלתם ובמחיר מוזל יותר. חברות הביטוח רגילות לכך ככה שאין שום בעיה להיות חצופים – ככה עובד השוק.

רוצים לשמוע סוד?

חברות הביטוח הן חברות מאוד חכמות והן יודעות בדיוק מה הן עושות, לכן אתם צריכים להיות חכמים יותר מהן. רוב הלקוחות של חברות הביטוח הם לקוחות קבועים שקיימים כבר שנים במאגרים ולא בודקים אפילו אם משתלם להם לעבור לחברה אחרת. עוד סוד? חברות הביטוח אוהבות אנשים כאלה, ואפילו מדי שנה החברה מעלה את דמי הביטוח בכמה עשרות שקלים, ולאט לאט בלי שנשים לב אנו אחרי כמה שנים משלמים כמה מאות שקלים יותר מאשר מה ששילמנו.

אפשר להאשים את הממשלה במחירים, אפשר להאשים את חברות הביטוח או שאפשר לעבוד בצורה חכמה ולנצל את התחרות הקיימת בשוק לטובתנו. משום כך, בפעם הבאה שאתם מבטחים את הרכב שלכם תדעו שאתם יכולים לשלם הרבה פחות אם תפעלו בדרך שציינו. הסוד לבחירת המחיר המשתלם היא על ידי השוואת מחירים, אפילו אם מדובר על כמה עשרות שקלים, אם תשוו בביטוח ותשוו בעוד מקום תראו שאתם חוסכים לא מעט כסף בשנה.

ביטוח רכב – כמה עולה ביטוח רכב לנהג צעיר ולנהג חדש ומה ההבדל בין נהג צעיר לחדש