כל הסיבות לקחת יועץ משכנתא
תוכן ממומן    

כל הסיבות לקחת יועץ משכנתא

עומדים בפני קניית בית? יועץ משכנתא יכול להקל מאוד על החיים שלכם

ההחלטה לקנות בית, היא אחת ההחלטות החשובות והמשמעותיות ביותר בחייו של אדם. זוהי החלטה לצאת לעצמאות אמיתית ולהיות בעלי נכס, אשר לרוב גם תהיה משתלמת כלכלית. אין שום ספק, כי הבחירה לקנות בית  תהיה בעלת השפעות גדולות מימדים על החיים של כל משפחה, בטווח הארוך והקצר גם יחד. בתוך כל התהליך הזה, אחד הצעדים החשובים ביותר הינו בחירת מסלול המשכנתא, אשר תלווה אתכם למשך שנים ארוכות. אז לשם בחירת המסלול הטוב ביותר עבורכם, חשוב להכיר את כל היתרונות הגדולים בשכירת יועץ משכנתא.

בניית תמהיל מותאם אישית

על פי רוב, בניית תמהיל המשכנתא נחשבת לחלק החשוב ביותר בכל התהליך, ולכן יש משמעות גדולה להרכבת תמהיל אופטימלי עבורכם. בבניית התמהיל, יש להתייחס לגורמים רבים, כמו ההחזר החודשי הרצוי, רמת הסיכון, קצב סילוק המשכנתא והריביות בכל מסלול. בשל הצורך להתייחס לכל כך הרבה גורמים, כמו גם כמות המסלולים האינסופית, בניית התמהיל אינה פשוטה, מה שנותן משמעות גדולה לבנייתה על ידי איש מקצוע. יועץ המשכנתא הינו לרוב בעל ניסיון רב שנים בבניית תמהילי משכנתא אופטימליים. בנוסף, הוא רואה את התוצאות של תמהילי המשכנתא שבנה לאורך השנים, וכך יכול להסיק מהן רבות להמשך. בשל כך, במרבית המקרים, הוא יוכל לבנות את התמהיל האידאלי עבורכם, ובכך לחסוך לכם מאמץ וכאבי ראש, אך בעיקר הוצאות רבות שנובעות מתמהיל שאינו מתאים.

ניהול משא ומתן מול הבנק

לאחר בניית התמהיל, יועץ המשכנתא יסייע לכם וינהל עבורכם את המשא ומתן מול הבנקים השונים. כאן, חשוב לציין כי היועץ אינו בעל כוחות על, ואין ביכולתו למצוא ריביות שאינן קיימות בשוק. עם זאת, בזכות הקשרים והניסיון הרב של היועץ בתחום, ברוב המקרים הוא ישיג עבורכם ריביות נמוכות יותר מהממוצע. לאחר שהסכמתם על מסלול מול הבנק, הוא גם יסייע לכם לקדם את התהליך מולו ולהתגבר על המכשולים הבירוקרטיים.

ליווי לאורך שנים

הליווי של יועץ המשכנתא לא נגמר עם קבלת המפתח לדירה, אלא נשאר איתכם לאורך כל שנות תשלום המשכנתא. לעובדה זו יש משמעות אדירה, מכיוון שבמקרים רבים, יש צורך ורצון לשנות את מסלולי המשכנתא עם השנים. באופן כללי, מומלץ ביותר לבחון מחדש את מסלול המשכנתא אחת לשנה, או לפחות בכל מספר שנים, ויועץ המשכנתא תמיד יהיה זמין עבורכם, להתייעצות ועזרה. הוא יידע לייעץ ולעזור לצפות שינויים בשוק, כמו עלייה בריבית. בנוסף, אם באמת תרצו לבצע שינויים, הוא יוכל להמליץ לכם על תמהיל ומסלול מעודכנים עבור מצבכם הנוכחי.

כך, יעוץ משכנתא מספק עזרה משמעותית למשפחות, בתוך התהליך המורכב והמלחיץ של קניית הבית. הוא מספק תמיכה, מידע חשוב וליווי. כמה עולה יועץ משכנתא? לרוב, טווח המחירים הצפוי הינו בין 5,000-7,000 ₪. אין ספק כי זהו אינו סכום קטן, אך בחלק גדול מאוד מהמקרים, הוא משתלם ביותר בסופו של דבר. החיסכון בריבית, אפילו אם מגיע לחלקי אחוז, מצטבר לעשרות אלפי שקלים לאורך השנים. בנוסף, בניית התמהיל, כמו גם שינויו אם נדרש, יחסכו גם הם סכומים רבים לאורך השנים. בשנים האחרונות, ישנה עלייה גדולה בהיקף ההעסקה של יועצי משכנתא, ויש לכך סיבה טובה. רבים מבינים כי זוהי הדרך הטובה ביותר עבורם לצלוח את התהליך המורכב הזה ולהפוך לבעלי נכס בישראל בראש שקט.

לפרטים נוספים פנו לבסט משכנתא