כל מה שרציתם לדעת על אייפון 14
תוכן ממומן    

כל מה שרציתם לדעת על אייפון 14

צילום:FREEPIK

מיותר לציין כי סדרת האייפון של חברת אפל הפופולרית היא אחת מסדרות הטלפון הטובות והמוצלחות ביותר בהיסטוריה, ואפילו עשויה להתגלות בתור המוצלחת ביותר. זאת בעוד כי החל מהשקתו של האייפון הראשון במהלך עונת הקיץ של שנת 2007 ועד לעידן המודרני בו אנו חיים, האייפון נמכר בקצב בלתי שגרתי על שלל דגמיו, וצובר יותר ויותר פופולריות ברחבי מדינות העולם השונות. זאת בעוד כי ההשקה האחרונה השיקה אפל את סדרת מכשירי האייפון 14. על כן, במידה ואתם מעוניינים לרכוש את המכשיר החדש אך לא באמת יודעים מאיפה להתחיל, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי שכדאי לכם להכיר לפני שמגיעים אל מעמד הבחירה הסופי.

הכירו את המכשיר החדש של אפל

אייפון 14 של יצרנית הטלפונים אפל הוא למעשה הדגם מהסדרה החדשה ביותר בסדרה. הוא הושק במהלך חודש ספטמבר בשנה שעברה באירוע הדגל של אפל וכעת, הוא ממשיך את הסדרות הקודמות, לרבות סדרת אייפון 13. זאת בעוד כי אייפון 14 מגיע בשתי גרסאות שונות: הגרסה הסטנדרטית וגרסת הפלוס, כאשר לצידו הושקו שני מכשירים נוספים, כפי שאתם בוודאי כבר יכולים לנחש, אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. כמו כן, האייפון 14 החל להימכר במדינת ישראל בסוף חודש ספטמבר, בעת בה גרסת הפלוס הגיע שבוע לאחר מכן. על כן, בעת יציאתו אל השוק, טווח המחירים של המכשיר נע בין 3,800 לבין 4,000 ש"ח, בעוד כי את מכשיר הפלוס היה ניתן למצוא במחיר של בין 4,440 ל-4,600 ש"ח. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן מכירים את האייפון החדש מקרוב, הנה מספר נתונים שכדאי להכיר:

• חומרה "משופצת" – את האייפון 14 תוכלו להזמין עם שלושה סוגים של נפחי אחסון, כאשר הראשון יהיה 128 ג'יגה, השני 256 והשלישי 512. על כן, זיכרון ה-RAM של המכשיר הוא 6 ג'יגה. על כן, חשוב לציין כי גם האייפון 14 פלוס וגם הדגם הסטנדרטי פועלים על מעבדים זהים המורכבים מ-6 ליבות. יחד עם האמור, חשוב לזכור כי אחד היתרונות הבולטים ביותר בחומרה החדשה יבוא לידי ביטוי במערכת השבב המשוכללת, מערכת שמאפשרת לגולשי האייפון להגיע לביצועי שיא, כמעט ברמה של מחשב ביתי. בנוסף, עליכם לזכור כי גם סוללת המכשיר עברה שיפוץ משמעותי, בעת בה הסוללה של האייפון 14 היא למעשה סוללת ליתיום המתלווה אל קיבולת של 3,279 מיליאמפר, כאשר דגם הפלוס כולל בתוכו סוללה גדולה יותר עם קיבולת של 4,325 מיליאמפר.

• מערך צילום חדשני ומשוכלל תחילה, חשוב לציין כי מערך הצילום זהה בגרסת הסטנדרט לגרסת הפלוס, כאשר לשני הסוגים שלושה מצלמות שונות. זאת בעוד כי שתי המצלמות האחוריות של המכשיר מצלמות בזווית רחבה במיוחד של 123 מעלות, תחת רזולוציה של 12 מגה פיקסל. מהצד השני, תוכלו ליהנות ממצלמה קדמית איכותית ונהדרת לא פחות מהאחוריות, אך בזווית קטנה יותר שתואמת את ייעודה ותחת רזולוציה של 12 מגה פיקסל גם כן.