חדשות    

"כל עוד הריבית אפסית – תאוות הבצע תגבר ואנשים יפנו לשוק המניות וצפויים להרוויח מכך לא רע"

ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב, התייחס למסחר בבורסת תל אביב והעריך כי: "כל עוד הריבית אפסית - תאוות הבצע תגבר ואנשים יפנו לשוק המניות וצפויים להרוויח מכך לא רע"

ארז צדוק, מנכ"ל קרנות אביב, התייחס הבוקר למסחר בבורסת תל אביב, והעריך כי: "כל עוד הריבית אפסית – תאוות הבצע תגבר ואנשים יפנו לשוק המניות וצפויים להרוויח מכך לא רע".

"'המעו"ף בשיא של כל הזמנים' – זו תמיד כותרת שמדגישים וזו כותרת שמלחיצה כי היא משדרת שהשוק גבוה וכנראה יקר, אבל אנשים שוכחים שאם שוק המניות לא יהיה מדי פעם בשיא של כל הזמנים, הוא לא יעלה אף פעם. אז אפשר להיכנס חזרה לפרופורציות", כך פותח ארז צדוק את סקירת המסחר שלו.

ניהול תיקים – כל מה שצריך לדעת; ומהו הדור הבא של ניהול ההשקעות?

ארז צדוק כותב כי "שוק המניות העולמי עולה ושוק המניות העולמי ימשיך לעלות כי הכלכלות מתאוששות מהמשברים החריפים של 2008 ו-2011 וחוזרות לתוואי של צמיחה ובארה"ב סיימו את תוכנית רכישות האג"ח והשמיים לא נפלו וגם הדובים לא הסתערו ובקרוב יתחילו לעלות את הריבית ויחזרו לתנאים של שוק נורמלי".

קרנות אביב מציינים כי "באירופה מיישמים תהליך הבראה דומה לזה שעברה ארה"ב, הנחישות הרבה של הבנק האירופי המרכזי בשיתוף עם הממשלות המובילות ביבשת הביא עכשיו גם להגברת תכנית הרכישות האירופאית וניצנים אופטימיים ראשונים – בולטים לטובה".

בשורה התחתונה כותב ארז צדוק מקרנות אביב כי "מעל הכל, כל עוד הריבית בארה"ב ובאירופה וגם בישראל אפסית, תאוות הבצע תגבר ואנשים יפנו לשווקים שעשויים לספק להם תשואה חיובית, ובראשם שוק המניות הנזיל".

אפסילון: "לאור התוכנית האגרסיבית באירופה – הריבית צפויה להשאר אפסית לזמן רב"

"בסך הכל המשקיעים מבינים את הדברים הללו, קונים מניות ולטווח הנראה לעין, צפויים גם להרוויח מכך לא רע", מעריך ארז צדוק מקרנות אביב. צדוק מזהיר כי "העובדה ששוק האג"ח עולה היא מעט מסוכנת ושם המשקיעים צריכים להיזהר, כי בשונה משוק המניות, שוק האג"ח מגלם סיכון גבוה, בכללו ירידות עוד לפני עליית הריבית, רק עם עליית הצפי להעלאה בריבית ובשונה משוק המניות שמגלם סיכוי גבוה, בשוק האג"ח הסיכוי הנמוך אינו מצדיק את הסיכון הגבוה".