תוכן ממומן    

כמה מרוויח יועץ נדל"ן?

השקעות נדל"ן הן ערוץ ההשקעות הפופולרי ביותר בשוק, מדובר בהשקעות יציבות אשר משקיעים רבים רואים בהם הזדמנות להכנסה פאסיבית למשך שנים ארוכות. הפקדת הכסף בבנקים לא מספקת שום תשואה עבור הלקוחות, הכסף שוכב בבנק בעוד שבהשקעות מתאימות, התשואה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בשנה! בשביל להשקיע בצורה חכמה צריך להכיר לעומק את שוק הנדל"ן ואת כל המאפיינים שלו. השקעות נדל"ן כוללות אפיקי השקעה רבים ומגוונים, ניתן להשקיע בדירות להשכרה, או לקנות מתחמי מגורים שלמים, ניתן להשקיע בנדל"ן מסחרי ולקנות שטחים חקלאיים. בכל מקרה נתון הקונים הפוטנציאליים צריכים לדעת את גודל הפרויקט ואת האפשרויות העומדות בפניהם בעיקר בנוגע למימון הפרויקט. לכן, רבים מהמשקיעים עם כסף פנוי פונים ליועצי נדל"ן שיעזרו להם לקבל את ההחלטה הנכונה.

היועצים בקיאים בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לנדל"ן ובתחום המיסוי על עסקאות והם מסוגלים לקרוא נכון את המפה ולהתאים את ההשקעה למשקיע. בהתאם לכך, יועצים מובילים שעובדים כעצמאים מרוויחים שכר גבוה במיוחד, שלאחר שנים של עבודה יכול להגיע ל-15,000 עד 20,000 ש"ח בחודש. היועצים רוכשים השכלה מקצועית קורסים מומלצים לעבודה מתאימים במכללות השונות ברחבי הארץ, שם הם מקבלים את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבוד בתחום.

קורס השקעות נדל"ן

 

קורס השקעות נדל"ן מקנה לסטודנטים את כל הידע הנדרש בשביל לעבוד כיועצים, ולפתח כלים מעשיים שיעזרו להם לבצע עסקאות נדל"ן, משלב זיהוי הנכס עד לחתימה על העסקה. אחד הדגשים המרכזיים בכל קורס נדל"ן, הוא התאמת ההשקעה למשקיע וליכולות הפיננסיות העומדות לרשותו.

הידעתם? מכללת אורין שפלטר לא מתמחה רק בלימודי סוכן ביטוח. המכללה מתמחה גם בלימודי נדל"ן – יש קורס מקצועי בתחום שמתמקד בעיקר בצד הפרקטי של השקעות נדל"ן, ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להתחיל לייעץ ללקוחות. תוך כדי הקורס תלמדו לא רק על תחום הנדל"ן, אלא איך לפנות לכל לקוח בצורה אישית ולהציע עבורו את השירות המתאים. ישנם משקיעים סולידיים כאלו שמעדיפים תשואה בטוחה, וישנם משקיעים אמיצים שמוכנים לקחת סיכון בשביל לקצור רווחים גבוהים. חלק מהמשקיעים מעדיפים להשקיע קרוב לבית ואחרים מעדיפים להשקיע מעבר לים. המטרה שלכם כיועצים היא לזהות את הפוטנציאל של כל משקיע ולעבוד בהתאם לכך.

אחד היתרונות המרכזיים של המכללה, הוא צוות ההוראה שלה. אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שעובדים בפועל בתחום הנדל"ן ובתחומים משיקים. הלימוד ממקור ראשון הוא משאב חיוני, בשביל לעבוד בתחום. מדובר בלימודים שמכינים אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה עם לקוחות.

המטרה שלכם כיועצים היא ללוות את הלקוח בכל שלבי התהליך ולסייע לו להתמודדות עם כל המורכבויות הביורוקרטיות הקשורות לקנייה ומכירה של נכסים. המטרה של הקורס בהשקעות נדל"ן לעזור לכם לתת ללקוחות שלכם שירות מקיף ויסודי, ולהציע להם פרויקטים בהתאמה אישית לצרכים שלהם ושל בני המשפחה. זהו אחד התפקידים המאתגרים והמעניינים ביותר בשוק העבודה המשלב בין ידע מקצוע ותיאורטי לעבודה אישית עם לקוחות.