תוכן ממומן    

כמה עולה הובלה עם חברת הובלות באביב?

קרדיט pixabay

כל מי שצריך לעבור דירה מעוניין כמובן לדעת כמה עולה הובלה. גם כשהצורך הוא בהובלה של פריטים בודדים יש חשיבות לסוגיית המחיר, כדי שהשירות יהיה משתלם. כדאי לדעת שטווח המחירים הוא רחב יחסית, בגלל השונות המשמעותית בין הובלה להובלה, ולכן הצעת מחיר מדויקת עבורכם תוכלו לקבל רק אחרי שתספקו את כל הפרטים הרלוונטיים. בכל מקרה כדאי לדעת גם מהו טווח המחירים של סוגי השירותים הנפוצים ואת הפרמטרים שלפיהם נקבעת העלות.

מחירי ההובלות לפי מספר החדרים

דרך אחת להבין מה צפויה להיות עלות ההובלה היא לבחון מחירון מובילים לפי מספר החדרים בדירה. חשוב לציין שייתכנו חריגות, גם כלפי מעלה וגם כלפי מטה – למשל כשמדובר על דירה עמוסה מאוד, או כזו שיש בה פריטים כבדי משקל שמחייבים תשומת לב מיוחדת ואפילו מנוף (פסנתר, שולחן סנוקר מקצועי וכו').

עבור דירות חדר, טווח המחירים המקובל הוא 600-1,200 ש"ח. דירות 2 חדרים ניתן להוביל תמורת 800 עד 2,000 ש"ח, כשההובלה היא של דירת 3 חדרים ברוב המקרים העלות היא בין 1,500 ש"ח ל-2,800 ש"ח, חדר נוסף מקפיץ את המחיר לעד 3,500 ש"ח ואם זהו בית גדול במיוחד ההובלה תעלה לכם עד 5,000-6,000 ש"ח.

 

עלות הובלת פריטים בודדים

קטגוריה נוספת שתמצאו בכל מחירון הובלות היא של פריטים בודדים. ההובלות האלה משתלמות במיוחד לסטודנטים שרוצים לקחת מכשיר חשמל או רהיט מדירת ההורים, וגם כשמוצאים הזדמנות אטרקטיבית בלוח יד2.

לדוגמה, הובלה של מקרר תעלה לכם בסך הכל 250-400 ש"ח. הובלת מכונת כביסה, מייבש, תנור אפייה או מדיח כלים עולה בדרך כלל 200-250 ש"ח, ואם אתם מעבירים שני פריטים מן הסתם תזכו להנחה. הובלת מיטות מתומחרת ב-200-400 ש"ח, ועבור ארונות תשלמו לפי הגובה, האורך, הרוחב והמשקל, ובסך הכל בין 200 ל-600 ש"ח. שירות נפוץ נוסף הוא הובלת סלון, והמחיר במקרים אלה הוא 250-450 ש"ח.

השיקולים שקובעים את מחירי ההובלות

השיקול העיקרי לקביעת מחיר הובלה הוא באופן טבעי היקף התכולה. הפרמטר השני שמובילים מקצועיים לוקחים בחשבון הוא עד כמה מורכב ומסובך להעמיס את התכולה על המשאית ואז לפרוק אותה. בבניין חדש עם מעלית שכל הפריטים נכנסים אלה הפעולה יחסית קלה והמחיר בהתאם, אבל אם מדובר בבניין ישן עם חדר מדרגות צר סביר להניח שתתבקשו לשלם מעט יותר. שיקול משמעותי נוסף הוא המרחק בין נקודת המוצא של ההובלה ליעד.

איך להוזיל את עלות ההובלה?

יש כמה דרכים לשלם מחיר נמוך יותר עבור השירות, מבלי לפגוע באיכות שלו. דרך אחת היא לצמצם את כמות הקרטונים – כשאתם אורזים את הבית, בצעו מיון יסודי, ואל תיקחו לדירה החדשה את מה שלא באמת משרת אתכם (אפשר לתרום, לנסות למכור ואם מדובר בחפצים שכבר אין בהם תועלת, פשוט לזרוק).

דרך נוספת היא לעבור בחורף או אפילו בסתיו. מחירי הובלות בקיץ תמיד גבוהים יותר, ובהפרש ניכר, ואם אתם יכולים לתזמן את ההובלה לעונה היחסית קרה, תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

המאמר באדיבות אתר הובלות באביב