מדריכי צרכנות    

כמה עולה סופגנייה ברולדין וכמה במאפיות אחרות

צילום ויקיפדיה

מה הסופגנייה היקרה ביותר? כמה עולה סופגנייה של רולדין? ואיפה אפשר למצאו סופגניות בזול?

באחד הראיונות ברדיו הסביר האופה את המחיר הגבוה של הסופגנייה שלו ב"אנחנו לא מוכרים סופגנייה, אנחנו מוכרים חוויית לקוח". הוא ידע על מה הוא מדבר. הוא מצטרף לרולדין שבשנים האחרונות מספקת סופגניות ססגוניות במחירים גבוהים לעומת הסופגניות הרגילות, עד כדי כך שהפכה לבדית רשת שחוזרת מדי כל שנה, צריך למשכן את הבית בשביל סופגנייה וכאלה. אבל האם הן באמת הכי יקרות ואיפה יש סופגניות זולות יותר?

סופגניית פרימיום ברולדין  – עם מילויים מיוחדים – עולה 14 שקל לעומת 11 שקל שנה שעברה והיא לא הכי יקרה:מ יקי שמו גובה 15 שקל לסופגניית פרימיום ודודו אוטמזגין גובה לא פחות מ-18 שקל לסופגניית מרנג. אלו סופגניות שלצד המילוי הייחודי יש בהן בצק או ציפוי ייחודיים, למשל בצק קדאיף.

למרות המיתוג של הסופגניות הייחודיות והרצון של השפים  עדיין רוב עמך ישראל מעדיף את המסורת, סופגניות עם ריבה וכמה אלו עולות? תשמחו לדעת שבחלק מסניפי אמפמ תמצאו אותן ב-2 שקלים בלבד, במגה בעיר ויינות ביתן בחלק מהסניפים 2.5, כך גם ברמי לוי, בוויקטורי הזולה לרוב סופגנייה תעלה 2.9, ובאונליין המחירים גדלים, מעל 3 שקלים במגה אונליין, ארבעה שקלים בשופרסל אונליין ושישה שקלים בטיב טעם. במארזים תשלמו לרוב בין 2 שקלים ל-3 שקלים לסופגנייה. ברולדין אגב 6. בביקרי 8 שקלים. ברשתות בפיס אווף קיי תמצאו אופציה זולה יותרש של 5 שקלים. אנחנו חושבים שהכיל זול להכין בבית.

דמי חנוכה – מה זה, האם לתת וכמה לתת

דמי חנוכה ללקוחות כאל ודיינרס: שפע הטבות למופעים, בתי קפה ואטרקציות