מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אשראי רכש – ישראכרט

בין העשרות הרבות של כרטיסי האשראי המשווקים כיום בישראל, יש מספר לא מבוטל של כרטיסים המיועד לגורמים עסקיים. אוכלוסיית היעד של כרטיס רכש, מבית ישראכרט, היא חברות הפועלות בשדה המשחק העסקי: כדי להצטרף אליו צריך לציין בפני אנשי ישראכרט את שמה של החברה ואת מספר הח.פ שלה.

כפי שניתן להסיק משמו הכרטיס מיועד לביצוע של עסקאות רכש, בישראל או מחוצה לה, לרבות: תשלום חשבונות חשמל, ארנונה, אגרות או דמי חבר, תשלום למשרדים ממשלתיים ולרשויות רשמיות, תשלומי תקשורת, רכישות ציוד משרדי, קורסים והשתלמויות, הוצאות אירוח, ספרות ועיתונות מקצועית, ציי רכב ועוד.

גם עם כרטיס אשראי רגיל ניתן מן הסתם לבצע את הרכישות האלה, כך שצריך לשאול איך כרטיס רכש יכול לתרום לעסק הממוצע. התשובה היא שהכרטיס מאפשר קודם כל ליצור הפרדה בין הוצאות פרטיות לעסקיות. קיימות בו אפשרויות שונות להתאמת הכרטיס לצרכים, דוגמת הגבלה לשימוש בענפים ספציפיים או על ידי ספקים מוגדרים, אופציה להגבלת תקרת העסקה, אפשרות לבצע חיוב יומי או חודשי של הכרטיס ועוד. כל עסק יכול להתאים לעצמו תכנית שימוש בכרטיס המתאימה לו, כאשר במקרה הזה חשוב לראות מה בדיוק מנוסח בהסכם עליו חותמים מול חברת ישראכרט.

תנאי השימוש בכרטיס

הכרטיס מספק בכל מקרה מסגרת אשראי חוץ בנקאית, כששירות הלקוחות לדברי ישראכרט הוא משופר ביחס ללקוחות פרטיים. ישראכרט מעמידה למשתמשים בכרטיס אתר תאגידים בו הם יכולים לראות פירוט של הכרטיסים שהם מחזיקים בהם וכן דו"חות. את המידע הזה ניתן להוריד כקובץ Excel על מנת להטמיע אותו במערכות הפיננסיות של העסק.

לא מצאנו באתר של ישראכרט מידע על עלויות השימוש בכרטיס – דמי כרטיס ועמלות למיניהן – ואנחנו ממליצים לכל בעל עסק לברר מהם התנאים שתעמיד החברה עבורו לפני שהוא מחליט להצטרף. למיטב הבנתנו הכרטיס אינו כולל בתוכו הטבות צרכניות כלשהן (כיאה לכרטיס עסקי), כך שהשאלה שצריכה להישאל היא עד כמה הוא יכול לשפר את ההתנהלות הפיננסית של העסק השוקל להזמין אותו.

מידע נוסף על כרטיס רכש של ישראכרט תמצאו באתר הבית של החברה.

לרשימת סקירות כרטיסי האשראי המלאה שלנו