כרטיס ישראכרט מקומי
מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס ישראכרט מקומי

כרטיס ישראכרט מקומי

כרטיס ישראכרט מקומי

ישראכרט מקומי, מעצם ההגדרה שלו, הוא כרטיס שמאפשר ביצוע עסקאות ורכישות, יחד עם הוצאת מזומנים, בגבולות ישראל בלבד. הכרטיס מיועד לבוגרים, מגיל 18 ומעלה, וחלק מתנאי השימוש בו והאחזקה שלו נגזרים מהמאפיינים הספציפיים של בעל הכרטיס, כמו גם המצב בחשבון הבנק שלו.

כדי להשתמש בכרטיס נדרש לשלם באופן חודשי דמי כרטיס העומדים נכון לעכשיו על כ-13 ש"ח, אך ניתן לקבל הנחות או פטורים על פי דפוסי השימוש: כלומר, היקף השימוש בכרטיס בחודש נתון עשוי להשפיע על דמי הכרטיס בחודש שלאחריו. על שימוש בגובה של 1,000 ש"ח מקבלים הנחה של 2.03 ש"ח במחיר דמי הכרטיס בחודש הבא, כך שהסכום שמשלמים הוא 11.13 ש"ח. שימוש חודשי של 6,000 ש"ח ומעלה יאפשר פטור מלא מדמי הכרטיס בחודש שלאחר מכן.

כרטיס ישראכרט מקומי מעניק מסגרת אשראי נפרדת, ומאפשר למחזיקים בו לבצע עסקאות בתנאי תשלום שונים: תשלום אחד, מספר תשלומים, קרדיט, קרדיט בתשלומים קבועים ועוד. אופציה אחרת היא להצטרף לשירות שמאפשר לרכז את כל הוראות הקבע של הלקוח בכרטיס. מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור בין ארבעה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש, ה-15 לחודש וה-20 לחודש.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס ישראכרט מקומי נחשב לבסיסי יחסית, אבל עדיין הוא מקנה למחזיקים בו מספר הטבות – מטבע הדברים ההטבות ניתנות בעיקר בארץ, כיאה לכרטיס שהשימוש בו הוא בגבולות מדינת ישראל. בעלי הכרטיס עשויים להשתייך למועדון מסוים, ולקבל בדרך זו הטבות ספציפיות עבורם. מי שלא מצטרף לתוכנית מוגדרת ישויך באופן אוטומטי לתוכנית ישראכרט פלוס, ויקבל את ההטבות הניתנות במסגרתה. ההטבות כוללות הנחות קבועות בגובה של כ-3-10% מעלות העסקה בבתי עסק שונים, הנחות הניתנות במעמד החיוב. את רשימת ההטבות תמצאו באתר האינטרנט של ישראכרט.

בעלי כרטיס ישראכרט מקומי יכולים להצטרף לתוכנית המסלולים של ישראכרט, ולקבל הטבות דוגמת הנחות בבתי עסק (אופנה, מזון, כלי בית), אטרקציות במחיר מוזל, כרטיסי 1+1 ועוד. לצד אלה מוצע לבעלי הכרטיס דיל יומי מתחלף בתחומים שונים.

מידע נוסף על כרטיס אשראי ישראכרט מקומי תמצאו באתר ישראכרט, כאן.