כרטיס ישראכרט צעיר
מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס ישראכרט צעיר

ישראכרט צעיר

ישראכרט צעיר הוא כרטיס אשראי לבני נוער בגילאי 16-22, המיועד לשימוש בישראל בלבד. את הכרטיס יכולים להוציא כל מי שמשתייכים לגיל זה, אם כי עד גיל 18 נדרש אישור של ההורים לצורך הנפקת הכרטיס.

הכרטיס פטור מדמי כרטיס. הוא מאפשר ביצוע עסקאות בתשלום אחד או במספר תשלומים. זהו כרטיס בנקאי, שמסגרת התשלום בו לכן תלויה בחשבון הבנק וכפופה לאישור שלו. הסכם למשיכת כספים בכספומטים באמצות הכרטיס תלוי ביתרה הקיימת בחשבון העובר ושב של מחזיק הכרטיס ועשוי להשתנות מפעם לפעם, כאשר בברירת מחדל מדובר על סכום של 600 ש"ח). בנוסף קיימת לבעלי הכרטיס אפשרות לרכז את כל הוראות הקבע שלהם בו.

מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור בין ארבעה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש, ה-15 לחודש וה-20 לחודש.

ההטבות הניתנות במסגרת כרטיס ישראכרט צעיר

החלק הארי של ההטבות שמקבלים מחזיקי כרטיס ישראכרט צעיר ניתן במסגרת מועדון "צעיר". המועדון מעניק שורה די רחבה של הטבות בתחומים דוגמת אטרקציות ופנאי, אופנה והנעלה, דלק ורכב, טיפוח ויופי, מסעדות ובתי קפה, מועדונים וברים, ספורט, ספא ואפילו נושאים שלא ממש מקושרים אצלנו לבני נוער (ייעוץ משכנתאות למשל). ההטבות נחלקות לכרטיסים מוזלים, 1+1 וכן הטבות קבועות בגובה של כ-3-10% בבתי עסק. מחזיקי הכרטיס המשתייכים למועדון מקבלים לצד אלה הטבה מתחלפת בכל יום.

בנוסף לכך, מחזיקי הכרטיס יכולים להצטרף לתוכנית המסלולים של חברת ישראכרט, שמספקת אף היא הטבות בתחומים שונים. ההטבות כאן כוללות 1+1 על אטרקציות, 1+1 על כרטיסי קולנוע, דיל יומי משתנה והטבות מתחלפות בתחומי פנאי, תרבות, נופש, אוכל, אופנה ועוד.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר ישראכרט בכתובת הבאה.