מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מולטי עזריאלי – לאומי קארד

במועדון ההטבות מולטי עזריאלי יכול להיות שכבר נתקלתם בחלק מהסקירות הקודמות של כרטיסי אשראי שלנו. חלק מהכרטיסים שבדקנו כללו ברשימת ההטבות שלהם חברות במועדון ההטבות הזה, דוגמת לאומי קארד TAU לאוכלוסיית אוניברסיטת תל אביב או כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון UNIQ. כעת אנחנו נתייחס לכרטיס "מקורי" שמקנה את החברות במועדון הזה, גם הוא מבית לאומי קארד. זאת באמצעות כרטיס אשראי פיזי.

על כרטיס מולטי עזריאלי – לאומי קארד

עוד לפני שנתייחס לרשימת ההטבות של כרטיס מולטי עזריאלי של לאומי קארד – בעיני רבים השורה התחתונה של אחזקת הכרטיס (לא בהכרח בצדק לדעתנו) – הנה ה"מפרט הטכני" של הכרטיס. זהו כרטיס ממותג מאסטרקארד שיכול להגיע באחת מבין שלוש גרסאות: בינלאומי, זהב או פלטינה. ניתן כיום לבצע באמצעותו את כל סוגי העסקאות, בין אם עסקאות רגילות, עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס או 30+.

דמי הכרטיס של כרטיס מולטי עזריאלי – לאומי קארד תלויים בגורם שמנפיקים דרכו את הכרטיס. מי שמנפיק את הכרטיס דרך לאומי קארד ייהנה משנה ראשונה חינם והחל מהשנייה ישלם 12.90 שקלים בחודש על הכרטיס. כרטיסים שמונפקים על ידי בנק לאומי יקנו אף הם את הפטור בשנה הראשונה, אבל לאחריה יהיה צורך בתשלום חודשי של 13.90 שקלים.

בכל מקרה מדובר בסכומים שצריך להתייחס אליהם (החל מהשנה השנייה), כי יש כיום מספיק כרטיסים טובים שלא דורשים תשלום כלל. מה שכן, בהרבה מקרים ניתן לבקש הארכה של הפטור מדמי הכרטיס לשנה נוספת. אם השימוש בכרטיס היה סביר, יכול להיות שיאשרו את הפטור. אנחנו לא יודעים אם זה נכון במקרה של כרטיס מולטי עזריאלי של לאומי קארד, אבל אפשר לנסות.

כך או כך, תשמחו בוודאי לשמוע שעם ההצטרפות למועדון דרך מקבלים במתנה גיפטקארד הטעון ב-100 שקלים. אנחנו מניחים שהוא תקף בחנויות קניוני עזריאלי. ההטבה ניתנת רק ללקוחות חוץ בנקאיים, לאחר ביצוע עסקה ראשונה בכרטיס.

מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור אחד מבין שלושה מועדי חיוב: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש וה-15 לחודש.

מה מקנה המועדון?

מיותר אולי לציין שמועדון מולטי עזריאלי מספק הנחות והטבות בקניוני עזריאלי, אבל לא רק.  בתוך הקניונים מקבלים מחזיקי הכרטיס הנחה קבועה בגובה של עד 10%, כולל כפל מבצעםי. זוהי הנחה הניתנת בצורה אוטומטית במעמד החיוב של הכרטיס. לצד זה יש הטבות חודשיות לכרטיס האשראי ולחברי המועדון, מן הסתם על חנויות באחד ממתחמי עזריאלי.

הטבה אחרת של המועדון ניתנת על תדלוק בתחנות הדלק של "סונול" המשתתפות במבצע. מקבלים כאן הנחה בגובה של 23 אגורות לליטר בנזין בתדלוק מלא (על תדלוק בשירות עצמי מקבלים השלמה להנחה של 23 אגורות) וכן הנחה קבועה בגובה של 5% בחנויות הנוחות SoGood בתחנות סונול – לא כולל מוצרי טבק, סיגריות ושירותים המוצעים בתחנות.

מחזיקי הכרטיס יכולים להזמין את האטרקציות של עולם ההטבות של לאומי קארד, לרבות הנחות+פלוס, תכנית הפינוקים ועוד. הם מקבלים ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת AIG, אותו עליהם להפעיל לפני כל נסיעה. הביטוח כולל החזרים על הוצאות רפואיות במהלך אשפוז בחו"ל וימי אשפוז, הטסות רפואיות, תאונות אישיות, כבודה, צד ג' ועוד. סכום הכיסוי המרבי הוא בהתאם לסוג הכרטיס שמנפיקים.

מידע נוסף על כרטיס מולטי עזריאלי – לאומי קארד תמצאו באתר החברה.