חדשות    

כתבי אישום שונים נגד שתי חברות לעבודות בניין בגין קיזוז חשבוניות מס פיקטיביות

אל בית משפט השלום ברמלה, ואל בית משפט השלום בבאר שבע הגישה לאחרונה  רשות המסים שני כתבי אישום שונים נגד שתי חברות לעבודות בניין ובעליהן, בגין עבירות של ניכוי חשבוניות מס פיקטיביות שלא כדין.

אל בית משפט השלום ברמלה הוגש כתב אישום נגד חברת ז.א.י.ד עבודות בניין בע"מ ובעליה אבו קטיפאן יונס, המייחס לנאשמים עבירות של ניכוי חשבוניות מס פיקטיביות בסכום כולל של מעל 1.8 מיליון שקלים.  על פי כתב האישום, בשנים 2013- 2014 ניכו הנאשמים 13 חשבוניות מס כוזבות ע"ש ספקים שונים, וזאת מבלי שעשו או התחייבו לעשות את העסקאות שלגביהן הוצאו החשבוניות בסך כולל של 1,844,166 שקלים והכל במטרה להתחמק או להשתמט מתשלום מס. הנאשמים רשמו את החשבוניות הכוזבות בספרי הנהלת החשבונות של הנאשמת חב' ז.א.י.ד, וניכו את מס התשומות הגלום בהן בסך של 326,087 שקלים בדוחות התקופתיים שהגישו למנהל מס ערך מוסף. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד כרמל קדור מהיחידה המשפטית מחוז מרכז, ומתבסס על תיק חקר של  מע"מ רמלה (ת.פ. 72197-01-20)

ואל בית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד חברת א. שומרי הנגב, ובעליה, המייחס לנאשמים 48 עבירות של ניכוי תשומות שלא כדין. על פי כתב האישום, הגיש החשוד 24 דוחות תקופתיים למע"מ, בין חודש מאי 2008 לינואר 2013, בהם כלל ניכוי מס תשומות בסך של 917,679 שקלים. על פי החשד, מס התשומות נוכה בהסתמך על 48 חשבוניות מס פיקטיביות שהוצאו על שם עוסקים שונים, וזאת מבלי שביצעו או התחייבו לבצע את העבודות שבגינן הוצאו. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד ספיר אלון, מהיחידה המשפטית מכס ומע"מ באר שבע, ומתבסס על תיק חקר של יחידת חקירות מע"מ באר שבע.

46 ביקורות של רשות המסים נערכו באזור נצרת

רשות המסים מתקדמת למאה ה-21: עובדים בחו"ל יוכלו לדווח בדיגיטל