פיקדונות מובנים    

לאומי בפיקדון מובנה על מניות בתחום המזון המהיר; הקרן המובטחת!

מאייר : אורקה

בנק לאומי הוא מהמובילים בתחום הפיקדונות המובנים. הפיקדונות האלו מספקים פתרונות למשקיעים מסוימים שמאסו בתשואה האפסית שהם מקבלים בפיקדונות הרגילים. מצד אחד, בפיקדונות המובנים יש רצפה – קרן ההשקעה המקורית, אם כי מדובר על רצפה נומינלית, כלומר המשקיע עלול להפסיד ריאלית מאחר והפיקדונות האלו הם לרוב על למשך מספר  שנים. עדיין – בעידן של ריבית אפסית, ההפסד הריאלי לא מאוד משמעותי, כשמנגד, יש אעפסייד – בהתקיים תנאים מסוימים מחזיק הפיקדון יכול ליהנות מתשואה נאה.

בלאומי, המנהול על ידי רקפת רוסק עמינח,  מבינים את הפוטנציאל והם בולטים בהשקות השוטפות של פיקדונות מובנים (סטרקצ'רים). הפעם משיקים בבנק פיקדון מובנה דולרי ל-3.5 שנים עם קרן מובטחת ומענק מותנה. קבלת המענק ושיעורו תלויים בהתנהגות סל מניות מזון בארה"ב. קרן ההשקעה הנומינלית מובטחת.

במהלך תקופת הפיקדון תיבדק כל אחת מהמניות שבסל ותרומתה למענק תחושב כדלהלן:  לכל מניה נקבע חסם בשיעור של 60% (לא כולל) ביחס למחיר הבסיסי של אותה מניה.

במידה ומחיר המניה לא חרג ולא נגע בחסם לאורך כל תקופת הפיקדון, תילקח בחישוב תשואת המניה בפועל (מנקודה לנקודה), חיובית או שלילית.

במידה וביום מסחר כלשהו מחיר המניה יחרוג או יגע (ולו פעם אחת) בחסם, תשואת המניה תיקבע בשיעור של 7% למשך תקופת הפיקדון.

המענק בגין הפיקדון יחושב לפי סכום התשואות של המניות בסל כפול משקלן היחסי בסל. השתתפות של 100% בשיעור השינוי של סל המניות. בכל מקרה, קרן ההשקעה מובטחת ע"י בנק לאומי בתום תקופת הפיקדון.

קרן הפיקדון המובנה היא דולרית; תאריך תחילת הפיקדון – 29 באפריל 2015 ותאריך פירעון הפיקדון – 29 באוקטובר 2018. סל המניות מורכב משלוש מניות במשקל זהה – Yum! Brands , chipotle Mexican Grill ו-Restaurant Brands.

היכנסו כאן – לפרטים מלאים על הפיקדון המובנה