מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד – מועדון צרכנות נגב

כרטיס לאומי קארד - מועדון צרכנות נגב

כרטיס לאומי קארד מועדון צרכנות נגב מיועד לעובדי ארגונים באזור הנגב המקיימים הסדר עם מועדון הצרכנות האמור (זוהי הרשימה של המקומות הנוכחיים בהסדר). מדובר בכרטיס שרבים מהזכאים לו מקבלים באופן כמעט אוטומטי, ומצרפים ככרטיס נוסף לחשבון שלהם.

האם הוא כדאי? והאם מומלץ לארגונים בנגב להצטרף אליו? הסקירה הנוכחית שהכנו עבורכם יכולה לספק את התשובות לשאלות אלה ואחרות הנוגעות לכרטיס.

תנאי השימוש בכרטיס

כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון צרכנות נגב  הוא כרטיס חוץ בנקאי המיועד ללקוחות כל הבנקים. עם זאת ההנפקה שלו מותנית באישור של לאומי קארד וגם בהחזקה של כרטיס אשראי ישראלי תקף. המשמעות היא שזהו לא יכול להיות הכרטיס היחיד של האדם שמשתמש בו. יש אנשים שמעדיפים להחזיק כמה וכמה כרטיסים, במטרה שלא לחרוג מהמסגרת או לקבל הטבות. אנחנו ממליצים ברמה הכללית לנסות ולהחזיק במספר מצומצם ככל האפשר של כרטיסים. היתרון הגדול של הכרטיס הוא שניתן לקבל אותו עם פטור מלא מדמי כרטיס: למעשה, יש כאן דמי חבר בגודל של 9.90 שקלים לחודש, אבל הם מסובסדים על ידי מקומות העבודה המקיימים את ההסדר. מומלץ אחת למספר חודשים לבדוק שהמצב נשאר כך.

הכרטיס הוא ממותג ויזה או מאסטרקארד, ומגיע בגרסאות של כרטיס זהב, כרטיס זהב עסקי וכרטיס פלטינה. הוא בינלאומי ומאפשר עסקאות מכל סוג: עסקאות רגילות, עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט או קרדיט פלוס, עסקאות 30+ ועוד. בדומה לכרטיסים אחרים גם כאן אפשר לבחון בין שלושה מועדי חיוב חודשיים לכרטיס (ה-2 לחודש, ה-10 לחודש וה-15 לחודש). הכרטיס מציע מסגרת אשראי נוספת לזו של הבנק, כשיש לשים לב לכך שהמסגרת הזו כוללת בתוכה גם עסקאות תשלומים והלוואות.

הכרטיס מאפשר לקבוע סכום קבוע של חיוב חודשי: סכום החיוב יכול להיות החל מ-200 שקלים בחודש או 1% ממסגרת האשראי (בהתאם לגבוה מביניהם), כשהחיסרון הוא שלסכום שדוחים מתווספת ריבית יומית שמייקרת את ההחזר. אופציה אחרת היא לקבל הלוואות למטרות שונות, כשתנאי ההלוואה תלויים במאפייני החשבון של הלקוח.

אילו הטבות מספק הכרטיס?

רשימת ההטבות של כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון צרכנות נגב כוללת הטבות ייחודיות, הנגזרות מהחברות במועדון, לצד הטבות כלליות יותר שמספקת לאומי קארד. ההטבות של מועדון הצרכנות כוללות הנחות קבועות במועד החיוב בגובה משתנה בבתי עסק באזור הדרום, מבצעים נקודתיים לחברי המועדון, מתנות והחזרים על רכישות ועוד. כמו כן נערכים מפעם לפעם ירידי קניות ייחודיים למשתייכים על המועדון.

בגזרת ההטבות הכלליות, ניתן למנות השתייכות על עולם ההטבות של לאומי קארד וכן תכנית הנחות+פלוס. עבור הטסים לאחת ממדינות העולם, יש אופציה להפעלת ביטוח נסיעות ללא כל תשלום. ביטוח זה נחשב למוגבל יחסית מבחינת הכיסוי שלו, ולדעתנו מתאים במיוחד לטיולים פשוטים ללא רמת סיכון (הוא לא יתאים למי שסובל ממחלות קיימות, נשים בהריון או אנשים שעושים ספורט אתגרי בחו"ל). מי שמשתמש בכרטיס האשראי שלו בחו"ל – ובגדול אנחנו ממליצים לעשות את זה כמה שפחות עקב העמלות הגבוהות – מקבל תנאים מועדפים יחסית עבור עסקאות מט"ח או משיכה של מזומנים.

הטסים לחו"ל יכולים בהמשך לכך להיכנס לטרקלין דן בנתב"ג ללא תשלום, אך הכניסה כרוכה בשימוש ב"פינוק". עוד הוא מקנה כרטיס Priority Pass ללא תשלום, במסגרתו הם יכולים להיכנס לכ-450 טרקלינים ברחבי תעופה – שימו לב שהכניסה לטרקלין ספציפי כן כרוכה בתשלום, אך מחזיקי הכרטיס מקבלים הנחה מסוימת עליו. מי שמעוניין לרכוש מט"ח דרך שירות Change Place יכול לעשות זאת ללא צורך בעמלות ובתנאים המוגדרים על ידי "המועדון כ"משופרים.

נכון לנקודת הזמן הנוכחית מקבלים המצטרפים לכרטיס מתנה – Giftcard הטעון בסכום של 75 שקלים בו הם יכולים להשתמש ברשתות שונות. כדי לקבל את המתנה צריך לבצע רכישה ראשונה בכרטיס (ללא משיכת מזומנים, קבלת הלוואה או אחד ממוצרי האשראי) וגם לאשר קבלת חומר שיווקי מהמועדון הספציפי.

מידע נוסף על כרטיס לאומי קארד לחברי מועדון צרכנות נגב תמצאו באתר לאומי קארד.