מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד ממסיתור Multi

לאומי קארד ממסיתור Multi

כרטיס אשראי לאומי קארד ממסיתור Multi משמש על תקן כרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר ועניין. הלקוחות יכולים לבחור בין מותג ויזה או מאסטרקארד ובין כרטיס בינלאומי, כרטיס זהב, כרטיס זהב עסקי או כרטיס פלטינה. דמי הכרטיס, במקרה בו הוא הונפק על ידי לאומי קארד, הם 12.9 ש"ח לחודש החל מהשנה השניה. בשנה הראשונה יש פטור מתשלום דמי כרטיס.

כרטיס אשראי לאומי קארד ממסיתור Multi מאפשר למחזיקים בו לקבוע אחד משלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש. הלקוחות יכולים לקבוע סכום קבוע של החיוב החודשי שלהם, כאשר במקרה הזה תתווסף לסכום הנדחה ריבית יומית, כפי שהוגדרה עבור הכרטיס הספציפי. סכום ההחזר החודשי לא יכול להיות נמוך מ-200 ש"ח או מ-1% ממסגרת האשראי, על פי הגבוה מביניהם.

אילו הטבות מעניק הכרטיס?

במסגרת חברות במועדון ממסיתור, הנובעת מאחזקת כרטיס אשראי לאומי קארד ממסיתור Multi, ניתנות מספר הטבות: הנפקת רישיון נהיגה בינלאומי ללא תשלום, הנחה על השכרת רכב, מבצעים נקודתיים בתחום התיירות, הנחות קבועות או משתנות באתרים תיירותיים ובבתי עסק שונים בעולם, מתן ייעוץ בתכנון מסלול טיול אישי ועוד.

הכרטיס מקנה חברות באופן אוטומטי במועדון AAA, המספק הטבות בארצות הברית, וכן במועדון ARC Europe האירופאי. מחזיקי הכרטיס מקבלים הנחה בגובה של עד 10% עבור רכישות בחנויות ממסי תיירות, הנחות קבועות על תדלוק בשירות מלא בתחנות הדלק של סונול והנחות על רכישות בחנויות הנוחות SoGood באותן תחנות.

הכרטיס משתייך ללאומי קארד, ולכן מקנה את ההטבות השונות הניתנות עבור מחזיקי כרטיסי המותג: עולם ההטבות של לאומי קארד, הטבות 1+1, תוכנית הפינוקים ועוד. מחזיקי הכרטיס זכאים לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת AIG ללא תשלום, לנסיעות של עד 55 ימים (נדרש להפעיל את הביטוח לפני כל נסיעה). במסגרת הביטוח ניתנים כיסויים שונים, דוגמת החזר עבור אשפוז בחו"ל או יום אשפוז, הטסות רפואיות, ביטול או קיצור נסיעה, תאונות אישיות, ביטוח כבודה ועוד. סכום הכיסוי משתנה בהתאם לסוג הכרטיס הספציפי שמחזיק בו הלקוח.

פרטים נוספים על הכרטיס תוכלו לקרוא באתר לאומי קארד.