מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס לאומי קארד Business

כרטיס לאומי קארד Business

חלק משמעותי מכרטיסי האשראי המונפקים כיום מיועד לקהילה העסקית, כולל כרטיסים שכבר סקרנו בעבר. כעת אנחנו נציג בפניכם את כרטיס האשראי העסקי LeumiCard Business של לאומי קארד, שמכריז על עצמו ככרטיס המציע "הטבות לניהול העסק". יש לציין כבר בנקודת ההתחלה שלא כל בעל עסק יכול להזמין את כרטיס אשראי לאומי קארד Business, מכיוון שהכרטיס מיועד אך ורק לעוסקים מורשים אשר מבצעים סליקה עם לאומי קארד.

האם הוא משתלם וכדאי? אתם מוזמנים לקרוא את הסקירה ולהחליט בעצמכם. ברמה הכללית נציין שאנחנו ממליצים לכם לצמצם כמה שפחות את כרטיסי האשראי שאתם מחזיקים בהם, למרות שזה "מפתה" לקבל הטבות שונות, ולמרות שלפעמים זה מועיל ומונע חריגה ממסגרות האשראי. נראה שלכרטיס לאומי קארד Business יש פוטנציאל להיות הכרטיס המרכזי שלכם, אם כי לא לכולם הוא מתאים הוא יהיה מועיל.

תנאי השימוש בכרטיס

לאומי קארד Business הוא כאמור כרטיס אשראי בינלאומי, שהדבר הראשון שאתם צריכים לדעת אליו – לדעת רבים החשוב מכולם – הוא שבשנתיים הראשונות הוא מגיע עם פטור מדמי הכרטיס (זוהי הטבה חד פעמית למצטרפים חדשים, ולכן ייתכן שהיא תופסק בזמן זה או אחר).. מה קורה לאחר מכן לא הצלחנו להבין, כי לאומי קארד לא מפרסמת באתר שלה את המידע הזה, אבל בגדול ברור שאנחנו ממליצים לכם לברר מראש מהן העלויות הכרוכות בכרטיס. אנשים רבים שמזמינים כרטיס אשראי "שוכחים" שנגרם מועד ההטבה ומשלמים במשך חודשים סכום שיכול להגיע לכמה עשרות שקלים עבור הכרטיס – בלי קשר לעסקאות הנעשות בו כמובן.

ההתאמה של הכרטיס לאוכלוסייה העסקית באה לידי ביטוי במספר מובנים. הכרטיס מאפשר פריסה של כמה מהתשלומים השוטפים של העסק – ארנונה, מים, חשמל וטלפון – לשלושה תשלומים ללא ריבית, בהתאם למסגרת האשראי בכרטיס. עבור בעלי עסקים הטסים לחו"ל הוא מאפשר דחייה של עסקאות הנערכות במדינה זרה למועד החיוב החודשי ללא ריבית. כידוע, ללא הדחייה הזו החיוב נעשה בדרך כלל מספר ימים לאחר העסקה, מה שעלול להותיר את בעל החשבון במצב לא תקין של תזרים מזומנים, להביא לחריגה שלו מהמסגרת וכן הלאה.

כרטיסי אשראי כיום נמדדים במידה רבה בפינוקים שהם מספקים. במקרה של לאומי קארד Business, מחזיקי הכרטיס מקבלים "פינוק עסקי" בכל חודש במתנה, אבל רק בתנאי שהם סולקים בין 5,000 שקלים ל-750,000 שקלים בחודש (אין אפשרות לצבור פינוקים או להעביר פינוקים מחודש לחודש). מחזיקי הכרטיס מצטרפים באופן אוטומטי לתכנית הפינוקים של לאומי קארד, שמספקת הנחות נקודתיות על אטרקציות, מבצעי 1+1 וכן הלאה. איש עסקים שמרבה בנסיעות לחו"ל יכול להמיר את התכנית הזו בתכנית מסלולי התעופה, במסגרתה הוא יכול לצבור נקודות דרך טיסות במועדוני תעופה.

מחזיקי הכרטיס זכאים לקבלת ביטוח נסיעות לחו"ל של AIG ללא תשלום, הכולל ביטוח של המטען וביטוח רפואי. יש צורך להפעיל את הביטוח לפני כל נסיעה.

מידע נוסף על כרטיס לאומי קארד Business תוכלו לקרוא כאן.