חדשות    

לא עובד בעסקי, ננסה בפוליטי: ועד סלקום קורא להתפקד למפלגות

ועד העובדים של סלקום נוקט צעד חדשני עם הכוונה לפטר מאות מעובדי החברה.  יו"ר הוועד מיה יניב  קראה להתפקדות של 4,000 עובדי סלקום למפלגות בכנסת, כדי להשפיע על החלטות הרגולציה בשוק התקשורת.

הנהלת סלקום הודיעה לפני כחודש על  פיטורי 600-800 עובדים כחלק מתוכנית התייעלות. בוועד אומרים שיש בעיה עם הרגולציה ולכן המשברים נוצרים חדשים לבקרים, ומכאן יש לפעול במישור הפוליטי.

"השפעה מסיבית כזו, תתבטא רק בנוכחות של עובדי סלקום כקבוצה אחידה ומגובשת במפלגות שבהן מתקיימים פריימריז, כל אחד לפי צו מצפונו ותפיסתו. ככל שנצליח להרכיב קבוצה חזקה וגדולה יותר, כך נוכל להשפיע על עתידנו", כתבה יניב לעובדים.

עדיין בפני הוועד צפויים אתגרים למהלך שאמור לשנות את שוק התקשורת בכללותו. מי אמר שהעובדים ייענו לקריאה? מי יממן את המהלך? ועם הקיפאון בבחירות רק הליכוד תקיים פריימריז. אז נראה שיש כאן מעורבות פוליטית גדולה מדי מצדו של ועד. גם לא נראה שהפוליטיקאים יבואו לקראת החברות ההפסדיות ויחזירו את הגלגל לאחור שבו מחירי הסלולר היו גבוהים יותר ויחתמו על התייקרויות בענף.

כמה ועדים כבר קראו בעבר להתפקד לליכוד. הראשון היה חיים כץ, שר הרווחה כיום, שקרא לעובדי התעשייה האווירית להתפקד לליכוד ואז עובדי נמלי אשדוד יצאו בקריאה דומה, ולאחרונה גם ועד עובדי אל על קרא קריאה כזו. למפלגות שאינן הליכוד לא נשמעו קריאות להתפקד, אבל אם הליכוד לא תהיה מפלגת השלטון, כל הטריקים הללו הולכים לפח.
"השפעה מסיבית כזו", אמרה יניב, "תתבטא רק בנוכחות של עובדי סלקום כקבוצה אחידה במפלגות שבהן מתקיימים פריימריז, כל אחד לפי צו מצפונו ותפיסתו. ככל שנצליח להרכיב קבוצה חזקה וגדולה יותר, כך נוכל להשפיע על עתידנו".

לאומי שוקי הון על פרטנר וסלקום: מצב לא סביר

סלקום tv מעלה מחירים וגם משיקה ממיר אנדרואיד