חדשות    

לטוס חצי עולם: אל על תוציא שלוש טיסות ישירות לאוסטרליה

חברת אל על פרסמה את מועדי טיסות הפיילוט הישירות לאוסטרלה. היעד הוא למלבורן באוסטרליה. לאחר הפיילוט יוחלט אם יהיו טיסות קבועות ליעד.

הטיסות הישירות יבוצעו במהלך החודשים אפריל ומאי 2020 ומשך הטיסה יעמוד על כ-16 שעות ורבע מנתב"ג למלבורן והטיסה חזרה תימשך כ-17 שעות ו-45 דקות.

המראות למלבורן יהיו בימי חמישי מנתב"ג בתאריכים 2 באפריל, 23 באפריל ו-14 במאי. המראות ממלבורן לנתב"ג יהיו במוצאי שבת בתאריכים 4 באפריל, 25 באפריל וב-16 במאי. הטיסות יבוצעו במטוסי 787 דרימליינר ויציעו 3 מחלקות תיירים פרימיום ועסקים. אל על מסרה  שניתן לשלב את הטיסות הישירות עם טיסות קונקשיין של החברה לבנגקוק או הונג קונג בתוספת מחיר.

מי שמעוניין לנצל את הפיילוט, מכירת הכרטיסים כבר החלה. מחיר כרטיסי הטיסה במחלקת תיירים הלוך ושוב – החל מ-1,199 דולר.

מה יש לראות במלבורן

מלבורן מדורגת כאחד מהמקומות שהכי כדאי לחיות בהם. אפשר לבקר בשוק  המלכה ויקוטריה – שוק של מאכלי ים, לשוט בנהר הירה, לבקר בגנים הבוטניים או לבמוזיאונים בכיר הפדרציה.

מלבורן  היא בירת מדינת ויקטוריה והעיר השנייה בגודלה באוסטרליה אחרי סידני. מלבורן הייתה בירת אוסטרליה בין השנים 1901 עד 1927.

מלבורן ממוקמת בקצה הדרום-מזרחי של יבשת אוסטרליה. פרברי העיר פרוסים לאורך עמק היארה בין רכסי היארה והדנדנדונג במזרח, למורדות חצי האי מורנינגטון והמפרץ הדרום-מזרחי, ולאורך נהר המריביירונג ופלגיו. בצפונה משתרעת העיר עד למרגלות רכסי מייסדון.

רוצים ויזה לאוסטרליה? כדאי שתשקלו מגורים בכפר

אנדימד – צעדי התייעלות ושינוי במודל המכירות באוסטרליה איפשרו מעבר לרווח

רוצים לטייל עם הכלב שלכם בחו"ל? לאן כדאי?