חדשות    

למרות ההתנגדויות – אושרה התוכנית של האחים חג'ג ברחוב איינשטיין תל אביב

צחי חג'ג

ירחיבו את  זכויות הבנייה בארבעה פרויקטים במתחם, כך שיהיה ניתן להקים בו 695 יחידות דיור

 

בשורה לקבוצת חג'ג' של האחים צחי ועידו חג'ג': הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב דחתה את ההתנגדויות הרבות שהגישה החברה לבנייה בחמישה מגרשים שונים ברחוב איינשטיין בגוש הגדול בתל אביב, ואישרה את התוכנית שמגדילה את זכויות הבנייה של חג'ג' בשטחי מגורים ומסחר במתחם בהיקף רב. אבל זה לא אומר שפה זה נגמר,  עוד צפוי  שיוגשו עררים על התוכנית לוועדת ערר.

לפי התוכנית חג'ג' ביקשה אישור להרחבת זכויות הבנייה בארבעה פרויקטים במתחם, כך שיהיה ניתן להקים בו 695 יחידות דיור.  אלו יתפרשו על שטח של 86 אלף מ"ר (וחלק החברה יהיה 28.7 אלף מ"ר) ושטחי מסחר בהיקף 19 אלף מ"ר. במרץ 2018 אישרה הוועדה המקומית ת"א את הבקשה והפקידה את התוכנית להתנגדויות, ועל האישור צפויים עררים.

האחים חג'ג' רכשו ברחוב איינשטיין בגוש הגדול בתל אביב חמישה מגרשים החל משנת 2010 כי להערכתם הוא צפוי להניב רווחים. על המגרש הראשון באיינשטיין 33 א' שילמו 100 מיליון שקל ב-2010, על המגרש השני באיינשטיין 33 ב' המחיר היה 120 מיליון שקל ב-2013,עוד שני מגרשים ברחוב איינשטיין 36 א' ובאיינשטיין פינת דרך חיפה. את המגרש החמישי רכשו בפינת הרחובות איינשטיין ופרופ' יובל נאמן בשנת 2016 ושילו עבורו 389 מיליון שקל. בכל המגרשים הם גיבשו קבוצות רכישה לבניית אלפי דירות בסך הכל. חלק מהמתחם כבר נבנה ואוכלס.

קבוצת חג'ג' לא הגיבו

קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן בע"מ המוכרת בשם המקוצר קבוצת חג'ג' היא חברה ציבורית ישראלית העוסקת בתחום הנדלן ובהחזקת חברת הבת "רג'נסי". מניות החברה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב והיא נמצאת בשליטתם של האחים יצחק ועידו חג'ג'.

מהפרויקטים הידועים שלה:

  • גדל מאייר ברוטשילד – מגדל מגורים ברחוב רוטשילד בתל אביב
  • מגדלי הארבעה – מגדלי משרדים ברחוב הארבעה בתל אביב
  • מגדלי תל אביב – מגדלי מגורים בשכונת נחלת יצחק בתל אביב
  • פרויקט H אינפיניטי
  • פרויקט H Tower.

 

לאן נעלמו הרווחים של חג

קבוצת חגג; – מגדלי הארבעה