חדשות    

למרות הסגר: גולף מציגה גידול של 9.8% בהכנסות, שהסתכמו בכ-213 מיליון שקל

מעודכן ל-05/2021

הקבוצה מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 עם גידול של כ-13% ברווח הגולמי; חוזרת לחלק דיבידנד לראשונה זה 6 שנים

קבוצת גולף מציגה תוצאות חזקות לרבעון הראשון של שנת 2021: דוחות החברה מראים גידול של 9.8% בהכנסות ברבעון הראשון שהסתכמו בכ-213 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות הושג על אף הסגר הממושך שהוטל על ישראל ומנע את פתיחת החנויות בחודשים ינואר ופברואר השנה.

כמו כן, הרווח הגולמי עלה בשיעור של כ-13% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-122 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי ברבעון עלה והסתכם לכ-57.1% בהשוואה ל-55.7% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי השוטף ברבעון הסתכם לסך של כ-14.8 מיליון שקל והרווח הנקי ברבעון הסתכם לכ-15.3 מיליון שקל.

הקבוצה נהנתה ברבעון זה משיפור חד בתחום ההלבשה, שרשם רווח תפעולי של כ-9.6 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 18.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (הפסד של כ-8 מיליון שקל ברבעון המקביל, בנטרול הוצאות המיוחסות לפעילות טופ שופ.

הרווח התפעולי במגזר אופנת הבית ברבעון הראשון הסתכם בכ-19.7 מיליון שקל, בהשוואה להפסד בסך של 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בצל הקורונה המשיכה הקבוצה להרחיב את פעילותה המקוונת, ובהמשך להשקה מוצלחת של אתרי אינטימה וגולף אופנה לאחרונה, השיקה בשבוע החולף גם את אתר הסחר החדש של רשת פולגת.

במקביל, נמשכת הצמיחה המואצת בפעילות הבינלאומית של עדיקה, שגדלה בכ-79% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בכוונת עדיקה לפעול להמשך ביסוס פעילותה הבינלאומית, המהווה נדבך משמעותי בהתפתחותה העסקית ארוכת הטווח לצד המשך פיתוח הפעילות בישראל.

זאת ועוד: לראשונה זה 6 שנים קבוצת גולף מודיעה על חלוקת דיבידנד ביניים, בהיקף של 10 מיליון שקל.

אייל גרינברג, מנכ"ל החברה ומנהל העסקים הראשי, מסר: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון עם תוצאות חזקות ושיפור משמעותי בכל הפרמטרים התפעוליים. תוצאות אלו הושגו על רקע סגר ממושך שמנע את פעילות החנויות, והודות לתהליכי התייעלות נרחבים שביצענו במהלך השנה האחרונה, לצד שינויים מבניים בפעילות.

נמשיך לפעול להרחבת פעילות האון ליין, אשר הינה אחד ממנועי הצמיחה החשובים שלנו ובימים אלו אנו משיקים אתר סחר חדש גם לרשת פולגת. בראייה קדימה, נמשיך לפעול לשמירה על מבנה הוצאות הדוק, בין היתר באמצעות הפסקת פעילות בחנויות הפסדיות, ונפעל לכניסה לתחומים נוספים המשיקים לתחומי פעילותנו. אנו מאמינים כי הפעולות שאנו מבצעים היום יהוו את התשתית הנדרשת לצורך עמידה באתגרים שהצבנו לעצמנו להמשך צמיחה גם בשנים הקרובות".

עדיקה של גולף: הפסדים ברבעון השני של 175 אלף שקל

עזרה לתעשייני העוטף: משרד הכלכלה מציע תוכנית להתמודדות עם המשבר