חדשות    קניות באינטרנט    

לקראת יום הרווקים הסיני: עלי אקספרס מאחדת משלוחים לישראל מתחת למדרגת המס והמע"מ

חברת הלוגיסטיקה של עלי אקספרס, צ'איינאו (Cainiao) החלה לאחרונה בפיילוט לקראת יום הרווקים הסיני, שחל ב11/11, וישפר משמעותית את חווית הלקוחות בישראל. במסגרת זו יאוחדו משלוחים שנרכשו בחנויות שונות בעלי אקספרס, והם יישלחו ללקוחות בארץ באריזה אחת, וימסרו באמצעות חברת דואר ישראל. משלוחים נמוכים מ-75 דולר יאוחדו בסין, כל עוד לא יעברו יחד את תקרת המע"מ. החבילה תקבל בסין מספר מעקב חדש, והלקוחות יקבלו על כך הודעה בסיום הכנת ההזמנות. כך לקוחות שהזמינו מספר חבילות, יוכלו להגיע ליחידת המסירה פעם אחת, על מנת לאסוף מספר חבילות, ולא מספר פעמים.

בשבוע הבא תחל עונת הקניות, המתפרשת על חודשים נובמבר-דצמבר, כאשר יום הרווקים הסיני שחל ב-11/11 הוא החג הגדול והמשמעותי בין חגי הקניות, וכולל הוזלות ענק על מגוון מוצרים. מדי שנה תקופה זו שוברת שיאי מכירות, כאשר ביום הרווקים הסיני 2019 בוצעו באתרי קבוצת עלי באבא קניות בהיקף של 38.3 מיליארד דולר. חברת דואר ישראל צופה שבכל תקופת חגי הקניות יוזמנו לישראל כ-15 מיליון חבילות, ונערכה מבעוד מועד להרחבת מערך המיון, הקליטה והמסירה של החבילות.

לוקאס דווליט, מנהל התרחבות גלובלית בשווקי ישראל, מרכז ומזרח אירופה בעלי אקספרס אמר "הלוגיסטיקה הפכה לגורם מבדל בשוק הסחר המקוון, שמשנה את כללי המשחק ומבחין בין עסק אחד למשנהו. שיתוף הפעולה הוא הוכחה למאמצים של עלי אקספרס להתרחבות גלובלית עם התאמות לוקליות לקראת פסטיבל הקניות הגלובלי שיערך ב11/11. עלי אקספרס עובדת עם צ'איינאו ועם שותפים לוגיסטיים כמו דואר ישראל, על מנת לקצר את זמני האספקה ​​מרחבי העולם, כאשר מוצרים נבחרים צפויים להגיע השנה ללקוחות במהירות גבוהה מאי פעם".

גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר בדואר ישראל "זהו מהלך נוסף של ענקית הסחר עלי אקספרס, שמטרתו לשפר את חווית השירות. בשנה האחרונה הידקנו את שיתוף הפעולה עם עלי באבא, באמצעות צ'אינאו, אשר שלחה משלוחים לישראל בשילוח ישיר מסין, במהלך שקיצר משמעותית את הזמנים, משלב ההזמנה ועד המסירה ללקוחות בארץ. בנוסף שופרו הממשקים הדיגיטליים, שמאפשרים מעקב מלא אחר הפריט, משלב ההזמנה ועד מסירתו ב-1,400 נקודות ברחבי הארץ". לדברי תירוש, "שיתוף הפעולה הוכיח את עצמו בתקופת הקורונה, כאשר היו עיכובים כלל עולמיים בהטסות, ועדיין משלוחים שהגיעו לישראל בשילוח ישיר של צ'אינאו (Ali Express Standard Shipping) הגיעו מהר יותר".

עלי אקספרס, הוא האתר הבינלאומי של קבוצת עלי באבא, ומורכב ממאות אלפי חנויות. Ali Express Standard Shipping הוא על פי רוב משלוח בתשלום של דולרים בודדים, כאשר זו האופציה המהירה והזולה מול חברות השילוח הפרטיות. למרות גודלה, ישראל נחשבת אחת המדינות המובילות בהזמנות מעלי אקספרס פר נפש, ולכן ההשקעה הרבה שמשקיעה הענקית הסינית בחווית שירות ללקוחות שכוללת אתר בעברית, תשלום בשקלים, שילוח מהיר לבחירת הלקוח ומקב מלא על חבילות וכעת איחוד מספר חבילות עד לשווי 75 דולר.

יום הרווקים הסיני – מה כדאי לכם לקנות ואיפה?

בלאק פריידי 2020 – המדריך: מה כדאי לכם לקנות ואיפה?