קניות באינטרנט    

ShoppingIL: חגיגת הקניות הישראלית 2021 צוברת תאוצה

מעודכן ל-11/2021

חגיגת קניות כחול-לבן בחג הקניות הישראלי ברשת –  ShoppingIL ביוזמת Google חוזרת!

ShoppingIL  – הפנינג ענק של מבצעים מיוחדים באתרים ישראליים – צובר תאוצה. המהלך התחיל בשנת 2018 כתשובה הישראלית למבצעי הקניות באתרים בינלאומיים, כמו יום הרווקים הסיניבלאק פריידי, וסייבר מאנדיי. השנה, 2021, הוא מתחיל ב-9 בנובמבר ומתקיים עד סופו של יום ה-10 בנובמבר, כלומר כמעט במקביל ליום הרווקים הסיני שמתחיל ב-11/11.

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה חבר שוב ל-Google ישראל, לשם הקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן בעלי תו "מיוצר בישראל".

למעלה מ-2,700 אתרים ישראליים, מתוכם כ-160 יצרנים המייצרים בישראל, ישתתפו בחג הקניות הישראלי ברשת ויציעו לציבור הקונים מבצעים והנחות על עשרות אלפי מוצרים באתרי המסחר. מדובר בעלייה של כ-25% במספר היצרנים המשתתפים באירוע לעומת מספרם בשנת 2020. כמו כן, מדובר בריכוז של כ-45 אלף מבצעים שיוצעו לקונים ביום אחד.

מתחם הקניות כחול-לבן פועל באתר ShoppingIL.co.il ובמסגרתו יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרנים ישראלים בעלי "תו מיוצר בישראל" וליהנות ממיטב המבצעים וההנחות המיוחדים לחגיגה זו על עשרות מוצרים ממגוון ענפים כולל, טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים קוסמטיקה, טבע ופארמה ועוד.

עשרות יצרנים שלקחו חלק במתחם כחול-לבן באתר ShoppingIL בשנה הקודמת נהנו מגידול של עשרות אחוזים בהכנסותיהם כתוצאה מהשתתפותם. אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת רכש כחול-לבן על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף השנה עשרות יצרנים ישראלים נוספים אשר במיוחד לקראתו החלו לסמן מוצריהם ב"תו מיוצר בישראל". הסימון ב"תו מיוצר בישראל" מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר במוצרים כחול-לבן ובכך לסייע לתעשייה הישראלית כולה.

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: “המתחם הדיגיטלי מיועד לקדם את התעשייה והיצרנים המקומיים, לחשוף את הצרכנים ליצרנים ישראליים שמוכרים ברשת ולהגדיל את המודעות לחשיבות בהעדפת תוצרת הארץ. נוכח מגיפת הקורונה שפקדה את העולם ועל רקע האתגרים הלאומיים והכלכליים של מדינת ישראל, מחובתנו להמשיך ולדאוג לכלכלה מקומית חזקה, לתעשייה יצרנית וחדשנית ולעסקים הקטנים והבינוניים”.

 

לכל המבצעים של ShoppingIL – היכנסו לכאן