שוק ההון    

מגדילה הכנסות אך ממשיכה להפסיד; WIX פירסמה תוצאות הרבעון השני

חברת WIX שעוסקת בבניית ובתפעול אתרי אינטרנט לעסקים קטנים מדווחת על גידול של כ-40% בהכנסותיה.

ההכנסות ברבעון השני של 2018 הסתכמו בכ-146 מיליון דולר לעומת הכנסות בסך של כ-138 מליון דולר ברבעון המקביל ב-2017.

החברה רשמה הפסד תפעולי בסך של כ-6.5 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי בסך של כ-10.5 מיליון דולר ברבעוןן המקביל אשתקד.

ההפסד הרבעוני הצטמצם והסתכם בכ-24.4 מיליון דולר לעומת כ-35.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה מציעה ללקוחותיה יישומים חינמיים לבניית אתרים אבל עבור חלק מהיישומים כגון עגלת קניות וניתוח תנועת גולשים באתר, על הלקוח להצטרף לשירותי הפרימיום התשלום.

החברה מדווחת כי נכון לסוף הרבעון רשומים כ-3.7 מליון לקוחות פרימיום משלמים, גידול של כ205 אלף ברבעון האחרון ועל גידול של 5.8 מליון משתמשים רשומים המהווה עלייה של כ-20% לעומת הרבעון קודם.

גידול נוסף בהכנסות נרשם כתוצאה מגידול בהיקפי הגביה שהסתכמה בכ-160 מיליון דולר, גידול של כ-37% מהתקופה המקבילה אשתקד.

בתוצאות הרבעון השני של WIX נכללת הטבה בסך של כ-8 מיליון בשל שינוי הטיפול החשבונאי הקשור לתנאים החדשים של הסכם השותפות עם גוגל בתחילת השנה.

לאחרונה השלימה החברה גיוס בסך של 443 מיליון דולר בהנפקת אג"ח פרטית בריבית של 0%. לגיוס נרשמו ביקושים גבוהים אשר הביאו בסופו של דבר להגדלת הגיוס המתוכנן.