אתר האינטרנט של מגדל זכה בפעם השישית במקום הראשון בישראל
מגדל זכתה בתואר היוקרתי – הארגון בעל הפלטפורמה הדיגיטאלית, הרב ערוצית הכוללת הטובה ביותר בישראל בתחרות WEBI 2014 הנערכת ע"י קבוצת אנשים ומחשבים. כמו כן, אתר האינטרנט של מגדל זכה במקום הראשון בקטגוריית ביטוח ופיננסים זו השנה השישית ברציפות לאחר שגבר בשלב הגמר על יתר חברות הביטוח.
הפעילות הדיגיטלית של מגדל כוללת אפליקציות לאייפון, לאייפד ולאנדרואיד, מערכות ממוחשבות לסוכן ואתר אינטרנט הכולל, בין היתר, סימולאטורים, מצגות אינטראקטיביות, וידאו ומחוללים מתקדמים המסבירים את עולם הביטוח, וחיסכון ארוך הטווח בשפה פשוטה שכולם מבינים. האתר הינו מקור מידע מרכזי לא רק עבור למעלה ממיליון וחצי לקוחות מגדל, אלא גם ללקוחות כל חברות הביטוח והציבור הישראלי בכללותו.
שי בסון, משנה למנכ"ל מגדל ומנכ"ל מגדל טכנולוגיות, מוסיף כי "מגדל נמצאת בקצה הטכנולוגי שבו יש שילוב מיטיבי, המבוסס על "אוטוסטראדה ירוקה", בין פלטפורמות הדיגיטל למערכות הליבה של החברה. באופן זה מתאפשרת רב ערוציות אמיתית במגוון תהליכי שירות ומכירה ללא תלות אם התחילו בעולם הפיזי או בעולם הדיגיטאלי."
תומר רובינשטיין, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, הוסיף כי "הזכייה הכפולה בתחרות ממחישה כי יצרנו במגדל לאורך השנים, פלטפורמה המשלבת בין העולם הדיגיטלי והפיזי. באמצעות שילוב זה אנחנו מאפשרים ללקוחותינו נגישות ומגוון בעולם תוכן מורכב ולערוצי ההפצה שלנו יצרנו פלטפורמה דיגיטאלית מתקדמת למינוף עוצמות הידע והמקצועיות שלהם בערוצים בהם הלקוחות נמצאים.
עידו לוי , יו"ר חבר השופטים, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס המתמחה בפיתוח עסקי, מסחר ושיווק באינטרנט, הבהיר כי "מגדל מקדימה את אתרי האינטרנט של מתחרותיה בהפרש ניכר וגם מחברת בין העולם הפיזי לבין העולם המקוון בצורה המיטבית. ניכר שבמגדל השקיעו מחשבה רבה כיצד לפשט את עולם הביטוח המורכב לשפת אנוש והטמיעה כלים מגוונים וחשובים לשירות לקוחות החברה, בהם כלי תכנון וסימולטורים חשובים, בממשק משתמש נוח וידידותי" ציין לוי.