מגדל משיקה את מגדל פיקס, ביטוח מנהלים עם דמי ניהול של 40 שקלים לכל היותר
חדשות    

מגדל משיקה את מגדל פיקס, ביטוח מנהלים עם דמי ניהול של 40 שקלים לכל היותר

מגדל חברה לביטוח משיקה את מגדל FIX: ביטוח מנהלים עם דמי ניהול מוזלים וקבועים, אשר עומדים על 3% מהפרמיה ובכל מקרה לא יותר מ-40 שקלים בחודש, כאשר דמי הניהול מהפרמיה בשוק ביטוח המנהלים נעים כיום בין 3%-3.5% מהפרמיה. מדובר בביטוח מנהלים המותאם לעצמאים ולשכירים כאחד.

כך לדוגמה, מבוטח המשתכר שכר חודשי העומד על 10,000 שקל (פרמיה של כ- 2,000 שקל בחודש) ישלם בממוצע בין 60 שקלים ל- 70 שקלים בחודש דמי ניהול במרבית חברות הביטוח, אולם במסגרת מסלול מגדל FIX, ישלם 40 שקלים בלבד. מבוטח המשתכר שכר חודשי בגובה 20,000 שקלים עשוי לשלם בממוצע דמי ניהול מפרמיה בסך 120-140 שקלים בחודש בחברות הביטוח המתחרות, וישלם במסגרת מגדל FIX 40 שקלים לחודש בלבד. מדובר בחיסכון שנתי שיכול להסתכם בכמה מאות שקלים.

בנוסף מסלול FIX כולל שיפור גם בדמי הניהול מצבירה. דמי הניהול ההתחלתיים במסלול עומדים על 0.5% ובצבירה של 500,000 שקלים מחיסכון שוטף הם אף יורדים ל 0.2%. כך, מבוטח  שצבר 500,000 שקלים ומשלם באופן שוטף, כאשר שכרו עומד על 20,000 שקלים בחודש, יכול לשלם דמי ניהול של
כ- 1% מהפרמיה ו- 0.2% מהצבירה, דמי ניהול הנחשבים לנמוכים במיוחד אפילו בתחום הפנסיה, ובמקביל יכול ליהנות מכל יתרונות ביטוח המנהלים. יודגש כי דמי הניהול מובטחים לכל חיי הפוליסה. המסלול מציע גם מקדם מובטח למצטרפים מגיל 60 ועוד.

לאור המצב בענף הביטוח הסיעודי, מציינים במגדל כי הפוליסה לביטוח מנהלים אשר משווקת על ידם כוללת גם מסלול קצבה אשר מאפשר למבוטחים מקבלי קצבה אשר ייקלעו למצב סיעודי, להגדיל את הקצבה ב- 50% לתקופה של עד 30 חודשים. זהו יתרון משמעותי ללקוחות אשר נמצאים בחסר ביטוחי בתחום ביטוח הסיעוד. ניתן לבחור במסלול זה במועד הפרישה כאשר מתקבלת ההחלטה על מסלול הקצבה הרצוי ובכפוף לתנאי הזכאות הקבועים בפוליסה.

לדברי ליאור רביב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות במגדל, מסר כי: "בשל דמי הניהול הנמוכים של קרנות הפנסיה, אנו רואים בשנים האחרונות הפרשות גבוהות יותר לקרנות מאשר לביטוחי המנהלים, בעיקר בקרב רמות השכר הנמוכות יותר. מגדל מנהלים FIX מעניק עדנה מחודשת לביטוח המנהלים במחירים אטרקטיביים, אפילו ביחס לקרנות הפנסיה. המסלול מציע למבוטחים שילוב של מוצרים פנסיוניים טובים יותר, תוך שמירה על דמי ניהול נמוכים ושקופים. המסלול החדש מהווה אלטרנטיבה הולמת לקרן הפנסיה, ובעיקר ביחס לכספים שמופקדים כיום לקרן המשלימה".