חדשות קרנות נאמנות    

מגדל קרנות נאמנות מפחיתה את שוויו של סוהו אג"ח ב במגדל (1A) אג"ח מדורג ותיק 10%

מגדל קרנות נאמנות מדווחת על החלטת מנהל הקרן מגדל (1A) אג"ח מדורג ותיק 10% להפחית את שוויו של סוהו אג"ח ב (מס' בורסה: 1110980) שהונפק על ידי סוהו נדל"ן המוחזק בקרן

מגדל קרנות נאמנות מדווחת על החלטת מנהל הקרן מגדל (1A) אג"ח מדורג ותיק 10% להפחית את שוויו של סוהו אג"ח ב (מס' בורסה: 1110980) שהונפק על ידי סוהו נדל"ן המוחזק בקרן. ההחלטה האמורה התקבלה בעקבות תשלומי דיבידנד פירוק לנושי החברה ובהתאם לדוחות הכספיים של החברה לפיהם אין יתרה צפויה לתשלום בגין יתרת הערך הנקוב של האג"ח שנותרה.

המחיר שנקבע לאג"ח: 0 אג', בעוד שהמחיר האחרון שנקבע לאג"ח על ידי מנהל הקרן: 9.1 אג'. שיעור השינוי בשווי האג"ח: (100%-). שיעור השינוי בשווי הנקי של נכסי הקרן כתוצאה מהשינוי הנוכחי בשוויו של האג"ח: כ- (0.04%-). שיעור ההשפעה המצרפית של כל השינויים בשווי האג"ח (כולל השינוי הנוכחי), שחלו מהיום בו הוא שוערך לראשונה על ידי מנהל הקרן, על השווי הנקי של נכסי הקרן: כ- (0.23%-).

מגדל קרנות נאמנות מבהירה כי הדיווח אינו כולל התייחסות לקרנות אחרות המנוהלות על ידי מנהל הקרן בהן ההשפעה של השינויים האמורים על השווי הנקי של נכסי הקרנות לא עלתה על 0.2%.