חדשות    

מגה אור במגה עסקה במודיעין: מוכרת נכס ב-410 מיליון שקל נטו

מגה אור מוכרת את הקרקע שלה במגה נכסים במודיעין, החברה תראה מהעסקה רווח של 150 מיליון שקל לפני מס

מגה אור דיווחה כי התקשרה בהסכם מכר עם צד ג' אנונימי בלתי קשור לחברה ולבעל השליטה בה צבי נחמיאס למכירת מלוא זכויות החכירה המהוונות ביחס למקרקעין המצויים באזור תעסוקה במודיעין  בשטח 59 אלף מ"ר.

בתמורה לזכויות בממכר הרוכש ישלם לחברה סך של כ- 47 מיליוני שקלים בתוספת מע"מ. שווי המכר נגזר לפי תשואה של 5% ,קרי מכפיל 20 על דמי השכירות השנתיים הצפויים למועד תשלום מלוא התמורה.

47 מיליוני שקלים שולמו לחברה במועד חתימת הסכם המכר וסך של כ- 423 מיליוני שקלים ישולמו לחברה במועד מסירת החזקה. לאחר המסירה יערכו הצדדים חישוב סופי של סכום התמורה על בסיס דמי השכירות השנתיים שיתקבלו בפועל במועד מסירת החזקה.  עד למועד מסירת החזקה, מגה אור בלבד תהיה זכאית להכנסות שמתקבלות מהמרכז סך של כ-1 מיליון שקל לחודש. לאחר ניכוי ממס העסקה תסתכם העסקה ב-410  מיליון שקל נטו.

נכון למועד הדיווח, רשמה החברה בדוחותיה הכספיים רווח לפני מס בסך של כ-110 מיליוני שקלים. בגין המכירה החברה עתידה לרשום בדוחותיה הכספיים רווח נוסף לפני מס בסך של כ-150 מיליוני שקלים ולאחר מס 116 מיליון שקלים.

שווי הנדל"ן להשקעה בספרי החברה עמד על 1.8 מיליארד שקל נכון לסוף הרבעון, ושווי הנדל"ן להשקעה בהקמה עמד על 790 מיליון שקל. החברה מדווחת על שיעור תפוסה של 99% במרכזים המסחריים ובמרכזים הלוגיסטיים.

הרווח הנקי של מגה אור זינק פי 2.6 לעומת התקופה המקבילה

כמה עולה מזון אורגני