מדריכי כרטיסי אשראי    

מגה ספורט Enjoy – לאומי קארד

מגה ספורט Enjoy - לאומי קארד

מגה ספורט Enjoy הוא כרטיס ויזה מבית לאומי קארד שמגיע בשלוש גרסאות: כרטיס בינלאומי, כרטיס זהב וכרטיס פלטינה. גולת הכותרת של הכרטיס מטבע הדברים תהיה ההטבות השונות שהוא מעניק ברשת "מגה ספורט", אך לצד זה מדובר בכרטיס אשראי לכל דבר ועניין. ניתן לבצע באמצעותו עסקאות מכל סוג (רגילות, תשלומים, קרדיט, קרדיט פלוס או 30+), הן בישראל והן מחוצה לה, ולבחור בין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ב-2 לחודש, ב-10 לחודש או ב-15 לחודש. מחזיקי הכרטיס לא משלמים עליו בשנה הראשונה, אך לאחר מכן נדרש תשלום חודשי בגובה של 12.90 ש"ח לחודש (נכון לנקודת הזמן הנוכחית).

כרטיס מגה ספורט Enjoy מאפשר משיכת מזומן בסכום של עד 5,000 ש"ח. על משיכת מט"ח מכספומט משלמים עמלה בגובה של כ-3%, וכך גם על המרת מט"ח (הן במקרה של דולרים והן במטבעות חוץ אחרים). ניתן לקבל הלוואות במסגרת הכרטיס, על פי התנאים שנקבעים על ידי לאומי קארד, או להגדיר סכום חיוב חודשי של קבוע. במקרה הזה נדרש שסכום ההחזר החודשי לא יהיה נמוך מ-200 ש"ח או מ-1% ממסגרת האשראי, על פי הגבוה מביניהם. לסכום שדוחים מתווספת ריבית יומית הנקבעת על ידי לאומי קארד בהתאם למאפייני הלקוח ולמצב החשבון שלו.

אילו הטבות מעניק הכרטיס?

כרטיס אשראי מגה ספורט Enjoy מעניק הטבות שונות ברשת מגה ספורט, כולל כפל מבצעים: 10% הנחה במעמד החיוב בסניפי הרשת, 5% הנחה עבור רכישות בסניפי העוקפים, מבצעים והטבות נקודתיות הניתנים רק לחברי מועדון ומתנת הצטרפות בדמות 50 ש"ח לרכישות ברשת מגה ספורט, שניתנת בצורה של Giftcard ומותנית בביצוע רכישה ראשונה באמצעות הכרטיס. לצד זה מקבלים מחזיקי הכרטיס הנחות קבועות של 21 אגורות לליטר בנזין בתדלוק מלא בחלק מתחנות סונול (בשירות עצמי ניתנת השלמה להנחה הזו), והנחה בגובה 5% על רכישות בחנויות הנוחות SoGood שבתחנות סונול.

מחזיקי כרטיס אשראי מגה ספורט Enjoy מקבלים את ההטבות הניתנות ללקוחות לאומי קארד, ובכלל זה עולם ההטבות של לאומי קארד, תוכנית הפינוקים, הנחות קבועות בבתי עסק בישראל ועוד. לקוחות הנוסעים לחו"ל יכולים להפעיל ללא תשלום ביטוח נסיעות בחברת AIG, שמעניק כיסוי המשתנה בהתאם לסוג הכרטיס (כרטיס פלטינה וזהב עסקי לעומת כרטיס זהב ובינלאומי): הוצאות רפואיות במהלך אשפוז בחו"ל, כיסוי יום לאשפוז בחו"ל, תאונות אישיות, הטסות רפואיות, ביטול וקיצור נסיעה, כיסוי במקרה של אובדן או גניבת כבודה, פגיעות הנגרמות לצד ג' ל ידי המבוטח ועוד. הביטוחים ניתנים עבור נסיעות של עד 55 ימים.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר לאומי קארד, כאן.