שוק ההון    

מג'יק בתוצאות שיא – הכנסות של 70 מיליון דולר ברבעון הראשון; צופה צמיחה של 12% ב-2018

צילום: מג'יק

מג'יק המפתחת פתרונות לפיתוח יישומים לצד מתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, מדווחת על תוצאות שיא ברבעון הראשון לשנת 2018הרווח התפעולי עלה ב-19% והסתכם ב-7.6 מיליון דולר, לעומת 6.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי במונחי Non-GAAP עלה ב-16% והסתכם ב-9.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.  

ההכנסות ברבעון עלו בכ-15% ל-69.7 מיליון דולר, לעומת 60.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.החברה אישרה את התחזית לשנה כולה – שיעור צמיחה שנתי של 10%-14% בהכנסות.

 הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות מג'יק עלה ב-7% והסתכם ב- 4.6 מיליון דולר, או 10 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 4.3 מיליון דולר, או 10 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד. וול-סטריט "עובדת" לפי סנטים למניה לכן השימוש בנתון הזה חשוב. אנליסטים שמכסים חברות מצפים שהם יגיעו להכנסות מסוימות ולרווח למניה מסוים. הרווח למניה הוא הרווח המצרפי חלקי כמות המניות (עם התאמות מסוימות), אבל מה שחשוב זה הנתון וכאן מדובר על 10 סנט למניה. למעשה מה שבאמת חשוב זה הרווח למניה במונחי NON-GAAP והנה הפרוט –  הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות מג'יק במונחי Non-GAAP עלה ב-7% והסתכם ב-6.2 מיליון דולר, או 14 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 5.7 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל בשנה שעברה.  האנליסטים ציפו בממוצע לרווח של 14 סנט למניה כלומר החברה עמדה בתחזית.  

 

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2018 הסתכם לסך 7.3 מיליון דולר, לעומת 10.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. נכון ל-31 במרץ 2018, היו בקופת החברה מזומנים, שווי מזומנים, פקדונות לזמן קצר וניירות ערך בקיזוז הלוואות בסך של 50.5 מיליון דולר.

 

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה: "אני שמח לדווח על תוצאות שיא של כל הזמנים אשר מדברות בעד עצמן ומשקפות את המשך המומנטום החיובי במג'יק כבר מזה מספר שנים וכך גם בתחילתה של שנת 2018. שנת 2018 התחילה בצורה מצויינת, עם ביקוש גובר למוצרינו ולשירותינו המקצועיים שנרשם בכל תחומי הפעילות ועל פני כל האיזורים. אנו ממשיכים ביישום תוכניתנו האסטרטגית, ומתמקדים בהרחבת בסיס הלקוחות והמשך פיתוח קו המוצרים שלנו, בתחומי פיתוח האפליקציות, המובייל, הענן, הביג-דאטה ובמיוחד תחום האינטגרציה, אשר אני מאמין כי יהווה נדבך מרכזי במאמצי הטרנספורמציה הדיגטלית בשוק הארגוני." 

למג'יק נוכחות בלמעלה מ-50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. החברה הוקמה בשנת 1983 ומשרדיה נמצאים באור יהודה