חדשות    

מהלך לטובת העצמאים: רנטסייפ חתמה על הסכם עם "אני שולמן"

אבשלום הרשקוביץ – צילום: עמית ארטמן

מעודכן ל-07/2021

שיתוף הפעולה החברתי-כלכלי עם חברת הפינטק יאפשר לחברי הקרן למען העצמאים תנאים מיוחדים לשימוש בפיקדונות הרבים, המוערכים בסכום של כ-4 מיליארד שקלים, שאותם הפקידו כחלק מהליכים להם נדרשו בעת ששכרו מקום לעסק, למפעל או למשרד  

חברת רנטסייפ (Rentsafe) המעמידה ערבות בנקאית כשירות לעסקים, חתמה השבוע על הסכם שיתוף פעולה כלכלי- חברתי עם הקרן למען העצמאים (חל"צ) המוכרת בציבור כארגון 'אני שולמן', אשר יעניק לחבריה הנחה משמעותית בין מאות לאלפי שקלים לשנה עבור שירותיה המאפשרים חילוץ כספי הפיקדון על הנכס אותם הפקידו בעלי העסקים בעת ששכרו את הנכס תמורת תשלום חודשי סמלי המוכר כולו לצרכי למס.

רנטסייפ היא בעלת רישיון מורחב למתן שירותי אשראי מרשות שוק ההון במשרד האוצר. החברה עוסקת בהעמדת ערבות בנקאית, כשירות לטובת אבטחת הסכמי שכירות מסחרית ללא העמדת בטחונות וללא הפקדת מזומנים. במקום הערבות, משלם השוכר לרנטסייפ תשלום חודשי, המוכר כהוצאה לצורכי מס. במקביל, מסייע השירות גם לבעל הנכס וגם למשכיר להגדיל את כדאיות העסקה באמצעות הפחתה ישירה מהעול הכספי של השוכר. בראש החברה עומד איש העסקים אבשלום הרשקוביץ, מייסד ומנכ"ל אלבר לשעבר, שהקים את החברה עם נפתלי השקעות וגנדיר השקעות.

אבשלום הרשקוביץ, מנכ"ל רנטסייפ, מסר: "הפתרון שלנו משחרר כספים רבים לשוכר ומפחית את עלויות העסקה והמעבר", הסביר הרשקוביץ. "המשמעות היא הגדלת הגמישות הפיננסית ומפנה אשראי ומזומנים לתפקוד של העסק וצרכיו. גם המשכיר זוכה ליתרון תחרותי על פני מתחרים שלו בשוק ההשכרה על ידי מתן הצעת ערך טובה לשוכרים וכמובן, פטור מהמעקב אחר חידושי הערבויות. התשלום החודשי לחברה מוכר למס ובכך מהווה אלטרנטיבה נפלאה לשימוש מושכל הכולל השקעות מניבות או פיתוח העסק בכספי הפיקדון".

נטע-לי גרייבר, מנכ״לית הקרן למען העצמאים (חל"צ), אמרה: ״שיתוף הפעולה עם רנטסייפ ייצור עבור עצמאיים רבים מרחב נשימה כלכלי. לאחר שנת קורונה מאתגרת יוכלו בעלי העסקים לשחרר את הפיקדונות אותם סגרו למטרות השכרת הנכס ולהשקיע באמצעותם בשיקום העסק, פיתוחו או יצירת ערוצי הכנסה מקבילים. הקרן לקחה על עצמה את המשימה האדירה של התאמת המשק הפיננסי בישראל לצרכיהם האמיתיים של העסקים והעצמאים. שיתוף פעולה זה, כמו גם פעילויות רבות אחרות של הקרן, יובילו עוד ועוד גופים וחברות במשק לשפר את תנאיהם עבור ציבור העצמאים הנשחק.

מהי קבוצת אני שולמן והאם היא הולכת לפתור את בעיות העצמאים בישראל