תוכן ממומן    

מהם יתרונותיו של תיקון 190 לפקודת מס הכנסה?

FREEPIK

לא מעט דובר על תיקון 190 לפקודת מס הכנסה, אך כעת הגיע הזמן להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה. כל מי שהחוק מיועד אליו חייב להכיר את כל יתרונותיו, כדי שהוא יוכל גם לוודא כי הוא מנצל אותם עד תום. הרי לא בכל יום מגיעה הטבה שכזאת, ומוטב כי כל מי שזכאי לה יממש אותה כמו שצריך. אין לדעת עד מתי ההטבה הזאת תהיה בתוקף, וכל עוד אפשר לנצל אותה הרי זה מבורך. אז מה הם בדיוק היתרונות של התיקון הספציפי הזה לחוק פקודת המס?

ניתן לקבוע מראש יורשים לפיקדון

כל בן אדם שמגיע לגיל הפנסיה, חייב בין היתר לחשוב על העתיד בצורה צלולה וברורה. תיקון 190 מאפשר לקבוע יורשים שיירשו את הכסף הנמצא בקופת הגמל. ברוב המקרים מדובר על סכומי כסף גדולים במיוחד, ולכן חשוב מאוד לקבוע יורשים חוקיים בצורה מסודרת. כך אף אחד לא ימצא את עצמו במצב שבו הוא יכניס את בני המשפחה לוויכוחים מיותרים.

מינימום של מיסוי על כספי הזקנה

בעבר לא מעט מבוגרים היו מספרים כי לא מעט מהכסף שאותו הם חסכו לאורך השנים חוזר למדינה בדמות מיסים. חוק 190 לפקודת המס נועד על מנת להעלים את האפשרות הזאת מסדר היום. החוק קובע כי רוב הכספים שבני גיל הזהב ימשכו מקרנות הפנסיה השונות, יהיו פטורים ממס כמעט באופן מוחלט. כך שאותם אנשים יהיו זכאים לקבל את הכסף שעליו הם עבדו ואותו הם חסכו לאורך עשרות שנים.

מינימום של בירוקרטיה למשיכת כספים

לא מעט מבני גיל הזהב אינם מושכים את כספי הפנסיה שלהם, רק בגלל שמדובר על הליך עם המון בירוקרטיה. התיקון לחוק קובע כי יהיה מינימום של בירוקרטיה לכל מי שרוצה למשוך את כספי הפנסיה שלו. זה לא ממש משנה על מי מדובר, העיקר שהוא יוכל לבצע את הפרוצדורה בצורה פשוטה  ועם מינימום של כאבי ראש.

תיקון 190 נועד במיוחד עבורכם

בשונה מתיקונים אחרים לחוקי מס הכנסה שלא באמת הביאו איתם בשורה של ממש. אנו יכולים להגיד כי תיקון 190 חוק הוא בהחלט משב רוח רענן. מדובר על חוק שמביא איתו כל כך הרבה דברים טובים, כאלה שיקלו על חייהם של לא מעט אנשים מבוגרים. אם אתם רוצים למשוך את כספי הפנסיה, שווה לכם לחקור לעומק על התיקון לחוק.