קריירה    

מהם מקצועות הפרילנס הרווחיים ביותר

מעודכן ל-12/2019

פעם פרילנסרים היו אנשים שלא מצאו עבודה קבועה ולא הצליחו להסתדר בעולם העבודה. עם התפתחות הטכנולוגיה והעבודה מהבית גדל מספר הפרילנסרים וכן הביקוש להם. כיום פרילנסרים הם עצמאים לכל דבר שעובדים עם כמה לקוחות לפי פרויקטים או באופן שוטף.

פלטפורמת העצמאים הגלובלית Upwork ערכה רשימה של עשרות עבודות שבהן פרילנסרים יכולים להרוויח 90 אלף דולר בשנה ויותר. להזמנת CNBC.

למען האמת אין חידוש גדול ברשימה והדרישה לפרילנסרים דומה במקצועות שלה לרשימת השכירים המבוקשים, עם הבדלים מועטים לטובת עורכי דין לעומת הייטק. כמו כן יש צורך לציין שמודבר בשוק האמריקאי.

אם אתם רוצים להיות פרילנסרים כדאי ללמוד משפטים, למשל עורך דין מסחרי כמו יועץ משפטי לתאגיד או יועץ קניין רוני. אלו מרוויחים 85 דולר לשעה. אחריהם עורכי דין בתחום החוזים עם 75 דולר לשעה. במקום השלישי בתחום הפיננסים במקצועות כמו מתכנן פיננסי או גם עורך דין בתחום הפיננסים. עם 65.5 דולר לשעה. במקום הרביעי עדיין בתחום העסקי יועץ עסקי עם 60 דולר לשעה. במקום חמישי מומחים למערכות משאבי אנוש או מערכות לניהול לקוחות, בהם מפתחי תוכנה ויועצים עם 60 דולר.

עוד בתחום הטכנולוגיה במקום השישי ניהול רשתות ומערכות, כמו אדריכלי רשת והעוסקים בטכנולוגיית מידע. אלו מרוויחים גם 60 דולר לשעה. במקום השביעי ויזואליזייצית מידע עם הנקרא גם החזיית מידע ועוסק בהצגת נתונים באופן אינטראקטיבי, ויש לו רלוונטיות רבה בעידן הביג דאטה  עם 50 דולר לשעה. אחריהם תחום מתפתח אחר – למידת מכונה עם אותו סכום

במקום התשיעי חוזרים לפיננסים עם סטטיסטיקאים ומנתחים כמותיים –  גם 50 דולר לשעה. כמו כן גם כותבי ומעצבי מצגות מרוויחים סכום כזה עוד מרוויחים את הסכום מנהלי מסד נתונים, מעצבים ואסטרטגים בפרסום, מוומחי שיווק  אוטומציה,  מומחי קידום אתרים אורגני, ומפתחי איקומרס.

דיסקונט בתוכנית לפרילנסרים – כדאי?

מהו עתיד חללי העבודה

עסק מהבית – למי מתאים, איזה עסק לפתוח, איך פותחים, איך מגייסים לקוחות