תוכן ממומן    

מה ההבדל בין יועץ משכנתא של הבנק ליועץ פרטי? אטוס מסבירים

צילום: freepik

במציאות הכלכלית של ימינו, רכישת דירה היא ללא כל ספק עסקת חייו של הישראלי הממוצע שכן, מדובר על העסקה שבמסגרתה יירכש נכס שיספק איתנות ויציבות פיננסית או לחילופין, הנכס שישמש עבור מגורים למשך שארית חייהם של הרוכשים. אולם, בשל העובדה כי מחירי הדירות של היום מרקיעי שחקים – הרי שכמעט ולא ניתן לרכוש דירה ללא משכנתא, כאשר יועצי משכנתא הם אנשי המקצוע שתפקידם העיקרי הוא לספק לכם את הייעוץ וההכוונה לבחירת מסלול שמתאים לכם ויאפשר לכם להתקרב בקלות אל החלום של רכישת דירה. אולם, חשוב להדגיש כי קיים הבדל מהותי בין יועץ משכנתא של הבנק ליועץ פרטי, כמו זה שניתן לקבל אצל אטוס ייעוץ משכנתאות. אז מהם ההבדלים בין יועץ משכנתא של הבנק לבין יועץ פרטי? בכתבה זו, צוות המומחים של אטוס החליט להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת.

יועץ משכנתאות פרטי

במסגרת שכירת שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי כמו צוות היועצים המומחים של אטוס ייעוץ משכנתאות תוכלו להנות ממגוון רחב מאוד של גופים מלווים. למעשה, יועצי משכנתאות מובילים נמצאים בקשר רציף עם מספר גופים מלווים, כך שהם יוכלו לפרוש בפניכם מספר מסלולים שונים לבחירתכם. נוסף על כך, יועץ משכנתאות פרטי מביא איתו לשולחן נפח עסקי מאסיבי במיוחד בשל הלקוחות הרבים שהוא עובד עימם ומספק לאותם גופים מלווים, כך שהדבר עשוי להוביל לכך שאותו יועץ משכנתאות יקבל עבור לקוחותיו תמהילי משכנתא ייחודיים. המשמעות בפועל היא שבעת עבודה עם יועץ משכנתאות מוביל תוכלו להשיג משכנתא בעלות נמוכה יותר מזו שתוכלו להשיג באופן עצמאי או בעת עבודה מול הבנק. חשוב להדגיש כי היועץ הפרטי שילווה אתכם הוא איש מקצוע שינווט אתכם וידריך אתכם לאורך כל הדרך, לא רק בבחירת המסלול הטוב ביותר עבורכם – כך שהתהליך המסורבל והמורכב יהפוך לפשוט ככל הניתן עבורכם.

יועץ משכנתאות מטעם הבנק

בעוד כי בעת עבודה עם יועץ משכנתאות פרטי תוכלו להנות מהרבה מאוד גופים מלווים שיציעו לכם מספר מסלולים ומוצרים על פי דרישתכם, סרגל הכלים של יועץ משכנתאות מטעם הבנק הוא מאוד מצומצם בהשוואה לכך. למעשה, מאחר ואותו יועץ עובד עבור בנק מסוים באופן בלעדי, ביכולתו להציע לכם אך ורק את המוצרים של הבנק בו הוא עובד. לא תמיד משמע הדבר הוא בהכרח שלילי שכן, ניתן לקבל מוצרים משתלמים למדי גם בקרב בנקים מסוימים, אך אינכם חשופים לכל האפשרויות השונות הקיימות בחוץ שעשויות להיות הרבה יותר משתלמות עבורכם, כך שבעת עבודה מול הבנק האפשרויות אשר עומדות לרשותכם מצומצמות מאוד, בניגוד לעבודה מול יועץ משכנתאות פרטי כמו אלו של חברת אטוס ייעוץ משכנתאות, שמהם ניתן לקבל גם סיוע למשכנתא לכל מטרה