תוכן ממומן    

מה זה רפרנט? למדו ממכללת אורין שפלטר

רפרנט ביטוח הוא איש מקצוע הפועל בנוסף לסוכנים. הרפרנטים הם כוח עזר, המסייע בטיפול השוטף של הלקוחות. בכל חברה ובכל סוכנות, ישנם רפרנטים מקצועיים שבלעדיהם לא ניתן לבצע את כל המשימות הנדרשות. סוכן הביטוח אינו יכול לטפל בעצמו בכל הפניות של הלקוחות. רפרנט ביטוח עוזר לסוכן בעדכון של הפוליסות והפקתן, בכל הנושא של טיפול בפניות לקוחות וטיפול שוטף בתביעות.
רפרנט ביטוח יכול לעסוק במגוון רחב של תחומים. הכל בהתאם כמובן לצרכים של החברה ולהכשרה של בעל המקצוע. התחומים המרכזיים הם, ביטוחי דירה, רכב, נסיעות לחו"ל ותאונות. ישנם גם אנשי מקצוע המתמחים בביטוח הפנסיוני.

הקורס המקצועי שלנו במכללת אורין שפלטר, במסלול של לימודי תעודה, מכשיר אתכם להשתלבות מהירה בתחום, ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להתחיל בעבודה. מדובר במסלול שבו תלמדו על כל סוגי הביטוח והפוליסות, ותבינו באופן מעמיק איך פועל ענף הביטוחים. בעקבות המחסור בעובדים, יש ביקוש רב לתחום. בעלי ההכשרה המתאימה יכולים בקלות להשתלב בתעסוקה.
אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים אתכם בצורה מקיפה, החל מהשאלה מה זה רפרנט כולל הבנה של כל המושגים העסקיים הנדרשים והתנסות בעבודה עם לקוחות. אחד הדברים הכי חשובים בתחום, הוא היכולת להשתלב בצוות העבודה. ככל שתשלבו בצורה מהירה ומדויקת יותר, תוכלו להתקדם כמובן בסולם המקצועי.
הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להתברג בתחום הביטוח. כמובן שבהמשך תוכלו לעבור קורסים והכשרות נוספות ולהתקדם מהר מאוד בעבודה. התחום מתאים בעיקר לאנשים בעלי זיקה לעסקים ולכלכלה, והוא דורש כישורים בין אישיים ברמה גבוהה. תנאי הקבלה לקורס הם ללא רקע קודם. כל מה שנדרש מכם הוא רצון טוב והמון מוטיבציה להצלחה.

רפרנט ביטוח מה לומדים ?

 

בתחילת ההכשרה תלמדו את כל מושגי היסוד, ותבינו לעומק את העסקאות בתחום. נסקור ביחד את כל העסקאות השונות בביטוח אלמנטרי, ונלמד על כישורי שירות בדגש על יכולת בין אישית. אחד הדברים הכי מרכזיים אצלנו, הוא הדגש על לימודים של יישומי מחשב וכל הצד הטכני הנדרש לעבודה.

הקורס שלנו כולל העמקה של החומר התיאורטי, באמצעות ניסיון פרקטי. אחד הדברים הכי חשובים בתחום, הוא השילוב המדויק בין הניסיון המעשי לבין הידע התיאורטי הנרחב. הנושאים הנלמדים לעומק הם מסמכי חוזים, שימוש במאגרי מידע, ניהול סיכונים פיננסיים, ביטוחי רכוש ואובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח בריאות וביטוחים סיעודיים, כל תחום המיסוי בביטוח ועוד תחומים רבים נוספים. הלימודים מתקיימים במשך שלושה וחצי חודשים בלבד.

תוכנית הלימודים הייחודית למכללה, בנויה מחלק בסיסי, ולאחר השלמתו יכולים התלמידים לבחור בין הביטוח הפנסיוני לבין הביטוח הכללי. כמובן שניתן גם ללמוד את שני התחומים במקביל. הקורס כולל סימולציות וסדנאות ומושם בו דגש מרכזי על התנסות בעבודה, כולל שימוש בכל התוכנות שבהן חברות הביטוח משתמשות.

רפרנט ביטוח הוא החולייה המקשרת בין הסוכנות לבין הלקוחות. זהו תפקיד מאתגר במיוחד ומתגמל מאוד. התגמול הוא כמובן כלכלי, אך גם מקצועי ואישי. היכולת להשתלב בחברות גדולות ולשרת את הלקוחות בצורה מקיפה, היא תמיד מקור לתחושה טובה של הצלחה. ההשתלבות בתחום תהיה מהירה יותר וקלה, ככל שתבינו לעומק כיצד עובדים הדברים. תקבלו מושג ברור של המערכת ושל כל הכוחות הפועלים בתוכה. רפרנטים בתחום הביטוח, הם חוליה מרכזית שבלעדיה המערכת כולה לא תוכל לתפקד כראוי. כגודל האחריות על הכתפיים שלכם, כך גודל ההצלחה וההתקדמות בסולם המקצועי. התקדמות מהירה בדרך אל ההצלחה.