מדריכי כרטיסי אשראי    

מולטי תמורה – לאומי קארד

מולטי תמורה - לאומי קארד

כרטיס אשראי מולטי תמורה של לאומי קארד מיועד לחברי ארגון המורים, והוא מגיע במספר וריאציות: כרטיס ויזה או מאסטרקארד, בגרסאות זהב או פלטינה. היתרון הגדול של הכרטיס בעיני רבים נוגע לכך שהוא פטור מתשלום דמי כרטיס ועמלות באופן מלא וקבוע. זהו כרטיס בינלאומי שמאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות (רגילות, תשלומים, קרדיט, קרדיט פלוס או 30+), עם תקרת משיכת מזומן של 2,500 ש"ח. ניתן למשוך באמצעותו מט"ח מכספומטים, בכפוף לעמלה בגובה של כ-3% מהסכום הנמשך. עמלה זהה נדרשת כאשר מבצעים המרה של מטבע חוץ, בין אם דולר ובין אם מטבע אחר.

הכרטיס מאפשר לבחור אחד משלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש. מחזיקי הכרטיס יכולים להגדיר חיוב חודשי קבוע, שנדרש בכל מקרה שהוא לא יהיה נמוך מ-200 ש"ח בחודש או מ-1% ממסגרת האשראי, על פי הגבוה מבין השניים. לסכום שדוחים מתווספת ריבית יומית, בהתאם להחלטה של לאומי קארד לגבי הכרטיס הספציפי.

מה מקנה הכרטיס?

כרטיס לאומי קארד מולטי תמורה מקנה לחברים בו, המשתייכים לארגון המורים, מספר לא מבוטל של הטבות. במעמד ההצטרפות הם מקבלים Gift Card נטען של 100 ש"ח למימוש ברשתות שונות, לאחר ביצוע של רכישה ראשונה באמצעות הכרטיס. ההנחות הקבועות הניתנות להם הם ברשתות מגה ומגה בעיר (8% בקנייה בסניפים ו-5% בקנייה באינטרנט), הנחה קבועה בגובה של 29 אגורות על תדלוק בתחנות סונול המשתתפות במבצע, 5% הנחה בחנויות הנוחות SoGood שבסניפי סונול, 3-10% הנחה בבתי עסק שונים במעמד חיוב הכרטיס, הנחה בגובה של 5% על רכישת כרטיסים למופעים, הצגות או אטרקציות (דרך אתר מחלקת התרבות, הפנאי והנופש של ארגון המורים) ועוד. מחזיקי הכרטיס מקבלים 5% הנחה ברכישת ביטוח בריאות של הפניקס, לצד ריבית של P+4% בלקיחת הלוואה במסלול שמוצע על ידי חברת כאל. לקוחות לאומי קארד שטוענים את כרטיס החבר הנטען מקבלים 15% הנחה.

בנוסף לאלה מקבלים מחזיקי כרטיס מולטי תמורה את ההטבות הניתנות במסגרת השתייכות הכרטיס ללאומי קארד, ובכלל זה תוכנית הנחות פלוס, תוכנית הפינוקים, הנחות קבועות במעמד החיוב בבתי עסק שונים ועוד.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר לאומי קארד, בכתובת הבאה.