חדשות    

מועדון השוטרים מתאחד עם מועדון המורים לאחד ממועדוני הצרכנות הגדולים בישראל

קרנות השוטרים וארגון המורים מכריזים שיתוף פעולה בתחום מועדוני הלקוחות, שיהיהאחד ממועדוני הצרכנות הגדולים, החזקים והמשפיעים בישראל. שיתוף הפעולה בין שני הגופים יאגד יחד 150 אלף משקי בית ובפועל מאות אלפי צרכנים שייהנו מהטבות ומהנחות משמעותיות יותר שיהיו מעתה משותפות לשני הגופים.

שני המועדונים חתמו על שיתוף הפעולה ב-6 בפברואר ומטרתו לאגד את כוח הקנייה של שני הארגונים יחד, כדי להגביר את הערך לעמיתיו ולאפשר מתן הטבות צרכניות טובות יותר יותר מספקים ונותני שירותים.

ארגון המורים, עם קרנות השוטרים, יקיים יירידי צרכנות משותפים שבהם יוצעו מוצרים בהנחות רבות ובכוח קנייה גדול הרבה יותר ומשותף, שיאפשר לספקים להציע הנחות משמעותיות יותר.

קרנות השוטרים ומועדון תמורה של ארגון המורים מצפים שההסכם המשותף יגרום לכך שחברות ומותגים חדשים, שלא עבדו עימם עד כה, יתקשרו עם עימם בהסכמים חדשים וסל ההטבות עבור שני הגופים יגדל מאוד. כמו כן, במסגרת ההסכם נקבע שההנחות והטבות שקיימות עבור עמיתי קרנות השוטרים ואלה שקיימות כיום עבור עמיתי ארגון המורים, יחולו על שני הצדדים יחד כבר במהלך החודשים הקרובים. כך לדוגמה, מההטבות שנהנים עמיתי קרנות השוטרים בתחום הדיור כמו הנחות על דירות חדשות, יוכלו ליהנות גם חברי ארגון המורים.

רן ארז, יו"ר ארגון המורים אמר כי "יצירת מיזם משותף עם קרנות השוטרים תאפשר יצירת מאסה קריטית של חברים בשני המועדונים של המורים והשוטרים שתגדיל מאוד את המשקל הכלכלי של משכורותיהם. נמשיך בצעדים כגון אלו להטיב עוד ועוד עם ציבור חברינו".

יוסי פריינטי ניצב בדימוס, מנכ"ל קרנות השוטרים: "ההסכם המשותף יוצר היום את אחד מכוחות הקנייה החזקים בישראל. בתור ארגון שכל מטרתו להשיא ערך כלכלי לשוטרים ולגמלאי המשטרה, בחרנו להרים את הכפפה ולייצר הטבות פופולאריות המתאימות לגמלאי המשטרה. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם ספקים נוספים שיש להם עניין להציע הצעות מיוחדות לעמיתי קרנות השוטרים".

עוד הוסיף יוסי פריינטי: "כצעד נוסף לטובת רווחת עמיתי המועדון, השיק הארגון לפני כשנה, לראשונה בתולדותיו, כרטיס אשראי חוץ בנקאי. מחזיקי כרטיס האשראי החדש MAX, נהנים מעשרות הטבות נוספות על אלה הניתנות במועדון הלקוחות כיום וכן מהטבות ומבצעים הניתנים על ידי MAX לכלל מחזיקי כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים של החברה. מדובר בפוטנציאל של עד 150 אלף כרטיסים, לעמיתי המועדון ובני משפחותיהם".

 

למה מועדון הלקוחות המשותף למקס ולפוקס לא מתרומם

אחרי סקיי מקס: בפליי קארד תמורת נקודות תשלמו מסי נמל בלבד