מדריכי כרטיסי אשראי    

מועדון צרכנות עדיף

עדיף הוא מועדון צרכנות הפונה לאוכלוסיה רחבה מאד – יותר ממליון אנשים על פי ההערכות – אשר נשארים פעמים רבות מתחת לרדאר. מועדון צרכנות עדיף מיועד לאוכלוסיית הנכים של מדינת ישראל ("אנשים עם עדיפות"), והוא מקנה להם מגוון רחב של הטבות: חלקן כלליות וחלקן נועד לסייע להם בצורה ישירה עם המגבלות שהם סובלים מהן עקב מצבם.

מבחינה מעשית, יכולים להצטרף למועדון נכים שהוכרו ככאלה על  ידי המוסד לביטוח לאומי (קצבת נכות), משרד התחבורה (תו נכס), מס הכנסה (הקלות במיסוי), משרד הרווחה ו/או ארגונים, עמותות וחברות ביטוח. כאשר יש לאדם הסובל ממוגבלות אישור מטעם מוסד ממשלתי, רשות רשמית או עמותה על עצם הנכות, הוא יוכל להצטרף למועדון – וכך גם בני המשפחה שלו מקרבה ראשונה: הורים וילדים, כאשר בסך הכל יכול אדם אחד להנפיק ארבעה כרטיסים לקרוביו.

כדי להצטרף למועדון נדרש תשלום של דמי חבר, בסכום של 10 שקלים בחודש. לצד זה צריכים המצטרפים להנפיק את כרטיס אשראי עדיף, שמקנה פטור מתשלום – עמלות וכן דמי כרטיס – לתקופה של שלוש שנים. לא הבנו בדיוק מהן העמלות שהפטור ניתן לגביהן, ואנחנו ממליצים כמובן לברר את הסוגיה הזו. באפשרותם של לקוחות בנק הפועלים ובנק מזרחי טפחות לשייך את כרטיס האשראי הקיים שלהם למועדון ולהימנע מתשלום דמי הכרטיס.

ההטבות שמספק מועדון צרכנות עדיף

עיון ברשימת ההטבות של מועדון עדיף מראה שמדובר במועדון צרכני בהחלט "חזק". החברות במועדון מאפשרת להנפיק קודם כל תעודת נכה בינלאומית, לה יתרונות רבים בישראל ומחוצה לה: התעודה שמקבלים חתומה על ידי נוטריון ומאפשרת בין השאר לחנות בחניות נכים גם בחו"ל, להיכנס בהנחה לאירועים או לאתרים ברחבי העולם ועוד. המועדון מקנה הטבות בתחומי בילוי, פנאי, צרכנות, אובנה, רכב, אבזור ועוד. הכרטיס מקנה הנחה על תדלוק בתחנות של "דלק" 23 אגורות הנחה לליטר בנזין 95 אוקטן, 92 אגורות הנחה לליטר סולר ו-7% הנחה בחנויות מנטה במעמד החיוב של הכרטיס.

בדומה לכרטיסי אשראי או מועדוני צרכנות אחרים, גם במקרה של מועדון צרכנות עדיף יש רשימה של כ-3,000 בתי עסק המקנים לבעלי המועדון הנחה קבועה במעמד החיוב, בגובה של 2-7%. נכון לעכשיו מוצעים מבצעי הצטרפות,  למשל זוג כריות ויסקו ב-129 שקלים דרך ורדינון או ספרים שונים בחנויות צומת ספרים המוצעים בשקל אחד בלבד.

לצד ההטבות הכלכליות יותר יש כאלה המתכתבות באופן מובהק עם הצרכים של הנכים, למשל הקשיים שלו בתפקוד הפיזי. מדובר כאן על ביטוחים ייחודיים (25% בביטוח חיים, 20% הנחה בביטוח נסיעות ועוד), הנחות ומחירים מיוחדים לחבילות נופש המיועדות לאנשים עם מוגבלויות, הנחות בגובה עשרות אחוזים על מכשירי שמיעה, מדרסים, קלנועית, רכיבה טיפולים ואביזרים אחרים וכן שירותים עד הבית של אנשי מקצוע דוגמת מאמני כושר, תזונאים, אנשי תיקונים ועוד.

פעילות למען הקהילה

מעבר להטבות שמקבלים הנכים המשתייכים למועדון עדיף, הוא תורם בצורה משמעותית לקהילת הנכים בישראל. המועדון מצהיר שמחצית מהרווחים שלו מועברים לקהילת הנכים: רבע מהרווחים לסבסודם של מוצרים ושל שירותים עבורם ורבע לארגונים ולעמותות רלוונטיות. פעילות המועדון מעסיקה נכים ובעלי מוגבלויות, כאשר ברשימת ההטבות והספקים עימם נעשה שיתוף פעולה נבחנו ההתאמות שלהם לצרכי הנכים.

מידע נוסף על מועדון צרכנות עדיף תמצאו באתר האינטרנט שלו.

לסקירת כל כרטיסי האשראי ומועדוני הצרכנות שהכנו עבורכם לחצו כאן