חדשות    

מטה הדיור מאפשר לזכאים מסדרה ג' להשתתף בהגרלת מחיר למשתכן

מטה הדיור הלאומי החליט להקל את הקריטריונים המאפשרים להשתתף בחלק מהפרוייקטים בהגרלה הקרובה של מחיר למשתכן. ההחלטה קובעת כי גם משתתפי סידרה ג' יוכלו להשתתף בהגרלות שההרשמה להן מתקיימת בימים אלו לפרוייקטים באור עקיבא, אשקלון, אופקים, יקנעם, נהרייה וקרית מוצקין. כמו כן, בבאר יעקב נפתחה ההרשמה גם לבני המקום.

עד היום יכלו הזכאים מסדרה ג' להתמודד רק על דירות בהן לא היו מעוניינים הזוכים מסדרות א' ו-ב'.

אומנם על פי ההחלטה ליותר אנשים יהיהסיכוי לזכות בדירה בהנחה משמעותית במסגרת התוכנית, אבל תוספת של זכאים משמעותה גם סיכוי קטן יותר לרשומים "הוותיקים" שמזלם לא שפר עד היום.

מטה הדיור אישר לאחרונה את גם את ההשתתפות של הורים גרושים עם ילדים שאינם בחזקתם ושל מי שאין בבעלותם דירה ב-3 השנים האחרונות. עד עכשיו יכלו רק מי שלא היתה בבעלותם דירה ב-6 השנים האחרונות להשתתף בהגרלות.

למעלה מ-120 אלף זכאים נרשמו עד היום להגרלות מחיר למשתכן. מאחר ורוב המשתתפים השייכים לסדרה א' כבר זכו בדירה (כ-35 אלף) ההנחה במטוה הדיור היא כי הנותרים כבר לא עומדים בקריטריונים לזכאות או שוויתרו על המסלול. כ-13 אלף זכאים מסדרה ב' כבר זכו בדירות והשאר משתתפים בהגרלות. הזכאים מסדרה ג' נרשמו אחרונים לתוכנית מחיר למשתכן והשתתפו רק בחלק קטן מהן עד כה.

ההרשמה להגרלה הנוכחית תימשך עד ל-11 באוקטובר, והתוצאות שלה יפורסמו ב-29 באוקטובר. ההגרלה כוללת 5,814 יחידות דיור ב-21 יישובים ברחבי הארץ.

עד היום זכו כ-52,000 זכאים בכ-500 הגרלות שהתקיימו עד היום לדירות במסגרת תוכנית מחיר למשתכן.

מעגל הזכאים מתרחב; גם גרושים/ גרושות יוכלו להיות זכאים בתוכנית מחיר למשתכן

מחיר למשתכן – זכאים מקבוצה א' וזכאים מקבוצה ב' – מה ההבדלים?