מידרוג: אלעד סרוסי מונה לסמנכ"ל חברת דירוג האשראי
חדשות    

מידרוג: אלעד סרוסי מונה לסמנכ"ל חברת דירוג האשראי

תמונה: אלעד סרוסי, צילום: סיוון פארג'

מעודכן ל-06/2021

סרוסי שישמש גם כראש תחום מימון מובנה, פרויקטים ותשתיות, יחליף את ישי טריגר שפורש לאחר 8 שנים

חברת דירוג האשראי מידרוג מודיעה על מינויו של אלעד סרוסי לסמנכ"ל ולראש תחום מימון מובנה, פרויקטים ותשתיות. סרוסי יחליף את ישי טריגר, שביקש לסיים את תפקידו לאחר 8 שנות עבודה במידרוג. סרוסי עובד במידרוג כ-6.5 שנים לסירוגין, שבמהלכן מילא כמה תפקידים מקצועיים וניהוליים בחברה. בתפקידו האחרון שימש כראש צוות בכיר במחלקת מימון מובנה, פרויקטים ותשתיות.

במסגרת תפקידו החדש יהיה סרוסי אחראי, בין היתר, על דירוג מכשירי מימון מובנה, פרויקטים וחברות בתחומי האנרגיה המתחדשת, התפלת מים, תחנות כוח, תשתיות ועוד.

אלעד סרוסי, (42), בעל ניסיון רב בתחום הפיננסי ובמהלך השנים בנוסף לעבודתו במידרוג ביצע, מספר תפקידים שונים, בתחום הייעוץ הכלכלי ובתחום ניהול סיכוני אשראי בבנק זר.

סרוסי בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

אבי שטרנשוס, מנכ"ל חברת מידרוג: "אני בטוח שיכולותיו המקצועיות של אלעד יאפשרו לו למלא תפקיד זה בצורה הטובה ביותר, תוך שימור וקידום המובילות של מידרוג בתחומי הדירוג שבאחריותו. ברצוני להודות לישי טריגר על עבודתו ותרומתו המקצועית לאורך השנים במידרוג ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

מידרוג: בטווח הקצר צפויה פגיעה מהותית באיכות הנכסים של הבנקים, אולם רמת הלימות ההון שלהם טובה וצפויה לספוג את נזקי המשבר