חדשות    

מינוי בפיליפס: שרי שנהב תנהל את מרכז הייצור והפיתוח בישראל

שרי שנהב – צילום: יח"צ

מעודכן ל-06/2021

במקביל תמשיך לשמש גם כראש קבוצת ה-CT/AMI Clinical Science חברת רויאל פיליפס שפעילותה משתרעת על פני למעלה מ-100 מדינות הציגה בשנת 2020 מחזור מכירות של 17.3 מיליארד אירו

שרי שנהב מונתה למנכ"לית Philips Medical Systems Technologies –  החברה המאגדת את פעילויות המו"פ והייצור המתקדם של פיליפס בישראל. כמו כן, תמשיך שנהב לשמש בתפקידה כראש קבוצת ה-CT/AMI Clinical Science וחברה בצוות הניהול של CT/AMI.

שנהב הצטרפה לפיליפס לפני כ-16 שנים ושימשה בתפקידים שונים, בהם ראש צוות המערכות הקליניות ומנהלת צוות CT Clinical Science Oncology.  היא מביאה עימה לתפקיד ניסיון עשיר בניהול ובפרויקטים מורכבים בתחום הפיתוח הקליני-טכנולוגי, תוך הצבת צרכי הלקוח במרכז.

שנהב בעלת תואר שני בהנדסה ביו-רפואית ותואר ראשון במדעי הרפואה מאוניברסיטת תל אביב.

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר על פני הרצף הטיפולי, החל משמירה על אורח חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד.

פיליפס מובילה בתחום ההדמיה הדיאגנוסטית, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, כמו גם בתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2020 פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.3 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-77,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם.

שרי שנהב, מנכ"לית מרכז הייצור והפיתוח של פיליפס ישראל, אמרה: "אני רואה בתפקידי החדש הזדמנות לעמוד בראש אחד מאתרי המחקר, הייצור והפיתוח המתקדמים והחדשניים ביותר בתחום טכנולוגיות הבריאות בארץ ובעולם. בכוונתי להמשיך להוביל ואף להצמיח את הפעילות פורצת הדרך של החברה, המאפשרת למיליוני בני אדם לקבל טיפול איכותי, נגיש ומותאם אישית".