חדשות    

מינוי חדש בדרופבוקס: יעל קרן נבחרה לניהול מרכז הפיתוח בישראל

יעל קרן – צילום: ליאור ניר

מעודכן ל-06/2021

במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הובלת מרכז הפיתוח התל אביבי וכן תשמש כחברה בצוות המנהיגות האירופית

חברת דרופבוקס הודיעה שיעל קרן מונתה לתפקיד מנהלת מרכז המו"פ של החברה בישראל. במסגרת תפקידה תוביל קרן את פעילות המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב ותשמש חברה בצוות המנהיגות האירופית של דרופבוקס.

לקרן ניסיון של למעלה מ-17 שנים בשוק ההייטק. היא הצטרפה לדרופבוקס בשנת 2019 הקימה וניהלה את צוות עיצוב המוצר בישראל, ועסקה בקביעת האסטרטגיה והחזון בתחום המוצר וחוויית המשתמש. לפני הצטרפותה לדרופבוקס עבדה בחברות IBM, HP, SAP ו-   clicktale  בנוסף, בשבע השנים האחרונות היא משמשת גם כמנטורית של חברות סטארט אפ בישראל וברחבי העולם במסגרת האקסלרטור של  Google for Start-up. קרן מחליפה בתפקיד את יונתן סרוסי שפורש לאחר פרק זמן קצר יחסית.

עם פרסום המינוי מסרה יעל קרן: "אני נרגשת לקבל על עצמי את התפקיד, ומביאה איתי תובנות וידע בניהול צוותי עיצוב מוצר וניסיון בשיתופי פעולה גלובליים. אני שמחה לספר כי מרכז הפיתוח של דרופבוקס בתל אביב ממלא תפקיד גדול יותר מאי פעם. במסגרת זו אני פועלת כעת להרחיב אותו כעת ואנחנו מגייסים 11 עובדים חדשים. הפרויקטים עליהם אנו עובדים כרגע במרכז הפיתוח הם קריטיים למוצר של דרופבוקס ויש להם השפעה רחבה על הצלחתה הגלובלית של החברה ."

דרופבוקס מתרחבת לסביבת עבודה לארגונים

שמים סוף לחגיגה: נטפליקס תילחם במשתפי הסיסמאות