חדשות    

מנחם בגין עקף את רוטשילד במחיר הכי הגבוה למשרדים בעיר

בפתח תקוה ירידת מחירים, ברחובות עליית מחירים למשרדים

ההערכות לגבי ירידת מחירי משרדים בתל אביב לא התקיימו. אנחנו מוצאים את הסיבה בעיכוב השלמת שני פרויקטים בעיר:   מגדל אדגר C ביד אליהו ומגדל TOHA בסמוך למחלף השלום.. כך למעשה נוספו פחות משרדים.

מסקירה של חברת  אינטר ישראל  עולה שהממוצע למ"ר בצירים המרכזיים בעיר הם 97 שקל למ"ר, ללא שינוי משלוש השנים האחרונות: רחוב מנחם בגין בתל אביב עקף את ש'ד' רוטישילד במחירים הגבוהים ביותר, של 113 שקל למ"ר. זאת בעקבות השלמת עזריאלי שרונה ומידטאון

בשד' ירוטשילד חלה ירידת מחירים  של7% לעומת שנה שעברה  ל-109 שקל למ"ר. שאר האזורים שומרים על יציבות עם מחירים נמוכים של 78 שקל למ"ר  באזור העסקים של בני ברק ובקו החוף. והמחירים צפויים לרדת בבני ברק בעקבות כניסת משרדים נוספים. ברמל החייל נצפתה עליית מחירים של-2% בדמי השכירות לרמה של 81 שקל למ"ר.

באזורי המעגל השני והשלישי לתל אביב חלה ירידת מחירים   בפתח תקווה חלה ירידה קלה של כ-3% במחירי השכירות לרמה של 73 שקל למ"ר, בשל היעדר ביקוש ועודף היצע.  שצפי לגדול בשנים הקרובות. בהרצליה פיתוח נרשמה השנה עליה של כ-2% בדמי השכירות מ-97 ל-99 שקל למ"ר. בפארק המדע הממוקם בנס ציונה ובברחובות 71 שקל למ"ר ,עלייה של 6% משנה שעברה.

במהלך השנה חלה בבאר שבע עליית מחירים בעיר בשיעור של 5.5%, ואלה עומדים כעת על 76 שקל בממוצע למ"ר.

בירושלים נ שטח המשרדים מצומצם בשל מיעוט בבנייה בשנים האחרונות. לכן בשטחים הקיימים נותרו אחוזי תפוסה גבוהים ודמי השכירות שמרו על יציבות סביב ה-80 שקל למ"ר באזור מלחה, ו-72 שקל למ"ר בהר חוצבים,  ירידה של 2% . באזור חיפה, פארק מת"ם, פארק מדעי החיים, ושטחי משרדים בבעלות מליסרון שמרו על אחוזי תפוסה גבוהים ודמי השכירות הממוצעים עומדים על 69 שקל למ"ר.

ארנונה במשרדים – איפה הכי כדאי ומה המחירים בערים שבדקנו

אפקון תבנה את המשרדים החדשים של מובילאיי בירושלים בהיקף של 950 מיליון שקל

הסבת משרדים בתל אביב למלונות – מי יכול להסב? ואיך לבצע את ההסבה?